اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: گفتار و عمل معلمان باید یکسان باشد

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه معلم باید درحوزه معارف و معنویت درسطح عالی باشد، گفت: گفتار و عمل معلمان باید یکسان باشد تا دانش آموزان آن را بپذیرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در دیدار معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت سپاه بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: مقام معلم در اسلام بسیار ارزشمند و از مقدس ترین واژه ها است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: خداوند به معلمانی که خوبی ها و زیبایی ها را به بشر آموزش می دهند دورود می فرستد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: آموزش مقدمه ای برای تربیت محسوب می شود و از نظراسلام نیز تربیت مقدم بر تعلیم است.

وی با بیان اینکه ابتدا دانش آموزان را باید تربیت کرد، ادامه داد: موقعی علم حیات بخش خواهد شد که تربیت صحیح به دانش آموزان ارائه شود.

امام جمعه بروجرد افزود: اگرعلوم مختلف دراختیار افراد غیر تربیت شده قرار گیرد به ضرر جامعه خواهد بود و موجب هلاکت و نابودی بشرمی شود.

وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی سپاه نیز بیان کرد: آنچه که نیروهای مسلح ایران اسلامی را در میان دیگر ارتش های جهان ممتاز کرده است اعتقادات باورهای دینی درسطح بالا است.

امام جمعه بروجرد گفت: نیروی ایمان و معنویت سپاه را در انجام ماموریت های محوله موفق می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: پاسداران در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی آفریدند زیرا تربیت یافتگان مکتب اسلام بودند و زیر نظر مربیان و معلمان عقیدتی سیاسی تربیت شدند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: آموزش و پرورش یک نهاد سراسر مردمی است.

شهاب روزبهانی افزود: هدف اصلی آموزش و پرورش رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است.

وی با اشاره به اینکه پارسال رتبه اول المپیاد علمی در هشت رشته توسط دانش آموزان بروجردی کسب شد، اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ دانش آموز بروجردی به المپیادهای علمی کشور راه یافتند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close