اخبار بروجرد

آیت الله احمد ملغی: فلسفه تشکیل شوراها استفاده از خرد جمعی است

روزهای بروجرد- نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فلسفه تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا استفاده از خرد جمعی، شناسایی ظرفیت ها و استخراج آنها برای نتیجه گیری بهتر در راستای ارائه خدمت به مردم است.

به گزارش ایرنا آیت الله احمد مبلغی در همایش شوراها و دهیاران بخش اشترینان که در سالن همایش فرمانداری بروجرد برگزارشد، اظهار کرد: الهی بودن انسان در گرو سعی و کوشش در کار است و برای موفقیت در این مسیر باید از تجملات و اسراف پرهیز و از عقل و اندیشه فرهیختگان جامعه استفاده شود.

وی افزود: اسلام و قرآن کار و تلاش را بارها مورد تاکید قرار داده اند و آنها را برای برطرف کردن مشکلات جامعه لازم برشمارده‌اند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید نظارت در کارها را بیشتر کنیم تا اقدامات ما موثر و به نحو مطلوب انجام شوند.

آیت الله مبلغی با اشاره به اینکه نظارت جدی بر کارها در جامعه ضامن سلامت اجتماع است، اضافه کرد: برای اصلاح اقدامات و انجام کارهای موفق باید بازنگری قوانین صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی باید تلاش های مضاعفی انجام شود، ادامه داد: روستاها دارای ظرفیت بالایی در تولید صنایع دستی هستند که با فعال کردن آنها زمینه اشتغال جوانان نیز فراهم می شود.

عضو مجلس خبرنگان رهبری گفت: بخش اشترینان مردمان پاکدامنی دارد که باعث رشد معنوی آنها شده است.

آیت الله مبلغی اظهارکرد: شهید بروجردی و شهید خلبان کوپال از نمونه های بارزی بودند که باعث افتخار ایران اسلامی و لرستان هستند.

بخشدار اشترینان گفت: علت اصلی کاهش رشد جمعیت دراشترینان نبود شغل و بیکاری جوانان است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close