ورزش

بازگشت تمام هواداران به لیگ برتر انگلیس

روزهای بروجرد- با اعلام نخست وزیر انگلیس، فصل جدید لیگ‌ برتر بدون محدودیت حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس امروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که تمام محدودیت های ویروس کرونا از جمله زدن ماسک، رعابت فاصله اجتماعی و بسته شدن مراکز تفریحی شبانه در مرحله چهارم برنامه دولت و از تاریخ ۱۹ ژوئن پایان می یابد. بوریس جانسون همچنین اعلام کرد که دولت انگلیس فواصل دوز واکسن برای افراد زیر ۴۰ سال را از ۱۲ هفته به هشت هفته کاهش می دهد.

بدین ترتیب رقابت های لیگ برتر از ابتدای فصل بعد با حضور تمامی تماشاگران در استادیوم ها برگزار خواهد شد و دوبازره تیم های انگلیسی قادر به کسب درآمد از این طریق هستند. البته در روزهای پایانی فصل قبل نیز مجوز حضور تعدادی از هواداران صادر شده بود، اما حالا محدودیت ها به طور کامل رفع شده و طرفداران می توانند تمام صندلی ها را اشغال کنند.

البته تصمیم نهایی و رسمی در مورد لغو محدودیت های باقی مانده در انگلیس در دوشنبه آینده اتخاذ خواهد شد، اما به نظر می رسد دولت در این رابطه تصمیم نهایی خود را گرفته و دیگر نیازی به رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای فصل جدید نیست.

بوریس جانسون در کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر روز دوشنبه گفت: “ما محدودیت های قانونی را لغو کرده و به مردم اجازه می دهیم تا آگاهانه در مورد نحوه مدیریت ویروس کرونا خودشان تصمیم گیری کنند. ما تمام محدودیت های فعلی را حذف کرده و به همه مشاغل اجازه بازگشایی خواهیم داد.”

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close