اخبار بروجرد

مقصودی خبر داد: قول وزیر نیرو برای تسریع در تکمیل سد آبسرده بروجرد

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس گفت: پیگیری هایی برای تسریع در تکمیل سد آبسرده بروجرد انجام شده و در همین راستا نیز وزیر قول مساعد دادند.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام سد آبسرده بروجرد پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و اعتباراتی را نیز از بانک ها و کمیسیون تلفیق هم برای تسریع در تکمیل این پروژه اخذ کردیم.

وی افزود: این پروژه از پروژه های در اولویت وزارت نیرو است لذا آقای وزیر قول دادند تا تکمیل این سد سریعا انجام شود بنابراین شهرستان بروجرد با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر مشکل آب شرب دارد که بهره برداری از این سد می تواند این موضوع را حل کند.

نماینده بروجرد در مجلس بیان کرد: مقرر شده است در روزهای آینده معاون وزیر نیرو برای بازدید از این سد به شهرستان بروجرد سفری داشته باشند تا بررسی های لازم جهت اخذ بودجه از سازمان مدیریت انجام گیرد با افتتاح این سد حدود ۴۲۰۰ هکتار از اراضی کشاوری و آب شرب شهرستان تامین می شود.

این نماینده اظهار کرد: با تلاش های انجام شده خودروسازی بروجرد احیا شد و در حال حاضر نیز حدود ۱۲۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند و پیگیری هایی نیز برای توسعه آن در حال انجام است./

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close