اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: افراد بدحجاب و بی‌حجاب عقب مانده هستند

روزهای بروجرد- حجت الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که دوازدهم دی‌ماه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که سر خود را برهنه می‌کنند این‌ها عقب ماندگان اعتقادی هستند. این افراد از لحاظ اخبار داخلی بی‌اطلاع هستند و به اخبار شبکه‌های ماهواره‌ای گوش می‌دهند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: پیامد‌های پدیده شوم بی‌حجابی را نمی‌توانیم مشاهده کنیم باید با این‌ها به صورت عاقلانه برخورد شود. یکسری شعار در زمینه حجاب و بی‌حجابی از سوی شهرداری آماده شده که به صورت بنر در سطح شهر نصب می‌شود. در راستای پیامد‌های حجاب و بی‌حجابی در فضای مجازی به صورت گسترده مطرح شود.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: همچنین در این راستا همایشی برای خانم‌ها در روز پنج شنبه در بروجرد برگزار می‌شود که به افراد بی‌حجاب با نرمش تذکر داده می‌شود.

حسینی عنوان کرد: در راستای فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف باید برنامه‌ای با محتوای در دو محور دستاورد‌های نظام و پیشبرد‌های نظام و معرفی دشمن و استراتژیک دشمن تهیه شود و به صورت بروشور و … در دانشگاه و مراکز علمی و … منتشر شود.

حجت الاسلام میثم زیدعلی بیرانوند، امام جمعه اشترینان نیز در این جلسه، اظهار کرد: اگر بخواهیم فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نهادینه شود نیازمند تلاش همه دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: بانوان ادارات و دستگاه‌ها نیز در این راستا توجیه شوند و برای مراکز خرید الزاماتی داده شود و اگر رعایت نکردن یکسری امتیازات از آن‌ها سلب شود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close