اخبار بروجرد

رییس شورای شهر بروجرد: حقوق کارگران شهرداری بروجرد از محل انضباط مالی افزایش یافته است

روزهای بروجرد- رئیس شورای شهر بروجرد با تایید افزایش پرداختی حقوق کارگران شهرداری بروجرد گفت: کارگرانی تا چندی پیش ۴۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کردند اکنون با انضباط مالی شهرداری رقمی نزدیک به ۱۸۵۰۰۰۰ تومان دریافتی دارند که اضافه‌کاری هم به آن افزوده می‌شود.

فریبرز محسنی در گفت‌وگو با تسنیم  اظهار داشت: مشکلات مالی و حقوقی کارگران شهرداری تقریبا حل شده و کارگری که تا چند وقت پیش حقوقی معادل ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در ماه می‌گرفت امروز با تلاش شهردار و از محل انضباط مالی شهرداری دستمزدی معادل ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان دریافت می‌کند که البته با اضافه کاری و حق بیمه به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

محسنی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای رفاه حال شهروندان افزود:  برای رفاه حال همشهریان عزیز و بهداشت معابرو خیابان‌های سطح شهر ۱۲۰ مخزن زباله خریداری کرده‌ایم، البته تعدادی از این مخزن‌ها را فعلا در میدان آیت الله بروجردی و میدان زائران کربلا قرار داده‌ایم و قرار شده بعد از مستقر شدن مخزن‌های زباله در سطح شهر کار شستشو بعد از هر تخلیه انجام شود.

وی با بیان این که بروجرد ظرفیت داشتن شهرداری منطقه ۳ را دارد افزود: نسبت به ظرفیت و گنجایش شهر احداث یک شهرداری دربروجرد لازم و واجب است، احداث شهرداری منطقه ۳ در حال پیگیری است و به محض مهیا شدن زیر ساخت‌ها و داشتن یک ساختمان مناسب برای این منظور، شهرداری منطقه ۳ را در شهرک اندیشه، فاز ۸ راه‌اندازی خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر بروجرد عنوان کرد: در حال حاضر نهالستان شهرداری را به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم که فعال است و به خوبی انجام وظیفه می‌کند.

وی بیان کرد: یک باغ گل هم در انتهای باغ فدک احداث کرده‌ایم تا همشهریان عزیز از آنجا دیدن کرده و یا گل مورد نیاز خودشان را خریداری کنند شاید این باغ گل چندان ایده آل نباشد ولی به هرحال جرقه آن زده شده و کم کم توسعه پیدا خواهد کرد.

محسنی ضمن اشاره به از سرگرفته شدن عملیات عمرانی پل شهدای دانش آموز به همت فرماندار و پیگیری‌های نماینده‌ها و شورای شهر افزود: بعد از توقف طولانی مدت این پروژه خوشبختانه کار توسعه این پل از سرگرفته و به استانداری واگذار شد و از طریق این مرجع به راه و شهر سازی محول شد که با سرعت و روند قابل ملاحظه‌ای در حال پیشرفت است . قرار بر این شده که تخفیفات عوارض ،نوسازی و کسب وپیشه  تا پایان بهره‌برداری از پل به مغازه داران آن محل داده شود.

رئیس شورای شهر بروجرد با اشاره به وضعیت بد آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های این شهرستان خاطر نشان کرد: در بحث لکه گیری و آسفالت معابر در سطح شهر با راه‌اندازی و تاسیس یک سیستم جدید بر روی یکی از خودروهای عمرانی شهرداری این کار با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود که به زودی این خودرو هم وارد چرخه کارخواهد شد

وی تصریح کرد: سازمان موتوری ما زمانی از ماشین‌های خراب و داغون و بلا استفاده پر بود که بیشتر شبیه قبرستان ماشین‌های شهرداری بود ولی تقریبا کار تعمیر آنها به پایان رسیده و بیشتر این خودروها قابل استفاده‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close