اخبار بروجرد

اجرای طرح‎های اجتماع‌محور در ۲۰ محله آسیب‌پذیر بروجرد

روزهای بروجرد- حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام‌ جمعه بروجرد امروز، یازدهم اردیبهشت در هفتمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در بروجرد، اظهارکرد: مجموعه فراز و نشیب‎های زندگی انسان در سه مرحله کودکی، جوانی و پیری خلاصه می‎شود.

به گزارش ایکنا وی با بیان این‌که جوانی دوران نیرومندی است که از دو طرف معطوف به ضعف و ناتوانی است، افزود: بشر در پیمودن پستی‎ها مانند کوهنوردی است که دامنه فراز را می‎پیماید وقتی به قله کوه قدم گذاشت بر همه‌جا مسلط می‎شود.

امام‌ جمعه بروجرد تصریح کرد: ایام جوانی مرتفع‎ترین و عالی‎ترین مناظر زندگی است و ازنظر جوانان نقاط زیبا بسیار هستند.

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: یکی‌از بزرگ‌ترین سرمایه‏های هر مملکتی نسل جوان آن کشور بوده و با قدرت و نیرویی که دارند می‎تواند بر مشکلات فائق آیند.

وی بیان کرد: چرخ‌های صنایع با نیروی جوان به چرخش درمی‌آید و توسعه و پیشرفت کشور مدیون جوانان بوده و دفاع از مرزها به عهده آن‌ها است. نیروی جوان مایه امید ملل و دولت‎هاست.

حسین کردی، مسئول خانه جوان بروجرد نیز در این مراسم، گفت: سال ۹۰ اولین خانه جوان غرب کشور در بروجرد راه‎اندازی شد که در این چند سال دستاوردهای خوبی داشته است.

وی اظهارکرد: طرح‎های اجتماع‌محور در ۲۰ محله آسیب‌پذیر بروجرد توسط خانه جوان در حال انجام است.

مسئول خانه جوان بروجرد تصریح کرد: دبیرخانه ملی نهج‌البلاغه، اولین بنیاد اشتغال زنان در سال ۹۱ و بنیاد مطالعات خانواده شعبه لرستان در بروجرد راه‎اندازی شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close