اخبار بروجرد

عباس گودرزی: فیلتر تلگرام تصمیم همه مسئولان در رده‌های مختلف کشور است

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها پیام‌رسان‌های بومی خود را فعال کرده‌اند،‌ گفت: دسترسی سرویس‌های جاسوسی به اطلاعات ملت هر آن می‌تواند چالش ایجاد کند.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه تلگرام امروز تبدیل به یک استعمار مجازی شده است و حاکمیت کشورها را به چالش می‌کشد، گفت: امروز ۴۰ میلیون کاربر ایرانی انحصاراً عضو تلگرام هستند؛ پیام‌رسانی که مشخص نیست سرور آن در کدام نقطه دنیا است.

* مراکزی که به‌عنوان میزبان سرور تلگرام معرفی می‌شوند صرفاً دفاتر این پیام‌رسان هستند 

وی با ذکر اینکه مراکزی که به عنوان میزبان سرور تلگرام معرفی می‌شوند صرفاً دفاتر این پیام‌رسان هستند اظهار داشت: طبق اخبار موثق تلگرام به  دنبال شکستن حاکمیت‌ در حوزه اقتصاد است و می‌خواهد با فروش مجازی، اقتصاد کشور را دچار چالش کند و جامعه را به سمت و سویی که می‌خواهد بکشاند، در نتیجه، این انحصار تلگرام به صلاح آینده کشور نیست. 

گودرزی با یادآوری اینکه امروز در دنیا بسیاری از کشورها پیام‌رسان‌های بومی خود را فعال کرده‌اند،‌گفت: دسترسی سرویس‌های جاسوسی بیگانه به همه اطلاعات ملت ایران هر آن می‌تواند چالش ایجاد کند.

وی هرگونه شبهه درباره سوء استفاده از اعتماد مردم به پیام‌رسان‌های داخلی را منافی  اصول قانونی و شرعی خواند و با یادآوری فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام بودن تعرض به امنیت و حریم مردم در پیام‌رسان‌های داخلی، خاطرنشان کرد: اراده‌ تعرض به امنیت و حریم مردم در پیام‌رسان‌های داخلی در کشور وجود ندارد بلکه اراده بر صیانت از منافع ملت قرار گرفته است.

* فیلتر تلگرام تصمیم همه مسئولان در رده‌های مختلف کشور است 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: به علاوه، فیلتر تلگرام تصمیم همه مسئولان در رده‌های مختلف کشور است و همگان به این ضرورت رسیده‌اند که حرکت لازم در لحظه مقتضی مانع زیان‌هایی خواهد بود که شاید هیچ وقت قابل جبران نباشد.

وی ادامه داد: اگر هم کسانی در این باره اظهارنظرهایی می‌کنند از باب تلاش برای تقویت پیام‌رسان‌های داخلی و اغنای مردم است؛ البته برخی اظهار نظرها هم فرار از واقعیت و رفتار غیرصادقانه با مردم است.

* مردم مطمئن باشند که منافع‌شان در تصمیمات رعایت می‌شود

گودرزی لحاظ نکردن منافع و مصالح مردم در تصمیمات و بی‌اهمیتی نسبت به آینده کشور را برای مسئولان حرام شرعی خواند و گفت: مردم مطمئن باشند که منافع‌شان در تصمیمات لحاظ شده و رعایت می‌شود.

وی با تقاضا از مسئولان جهت تلاش شبانه‌روزی در مسیر ارتقای پیام‌رسان‌های داخلی از لحاظ ظرفیت و پشتیبانی و رفع هرگونه خلل در آن ابراز امیدواری کرد که مردم برای مصالح خودشان با مسولان در سطوح مختلف همکاری کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های مسئول و رسانه‌ها نیز اهمیت ارتقا و بکارگیری پیام‌رسان‌های داخلی را به خوبی برای مردم  تبیین کنند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close