اخبار بروجرد

عباس گودرزی: اجرای راه آهن بروجرد درگرو فعال شدن ردیف بودجه‌ای آن از سوی دولت است

به گزارش تسنیم وی بابیان اینکه آن‌هایی که فکر می‌کنند کارشان درست است اما زاویه فکری آن‌ها عوض‌شده است اهل خسران هستند افزود: مبانی و اصول فکری امام شاخصه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به هر میزانی که به آن نزدیک شوی در مسیر انقلاب خواهی بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  کسانی که در جهت رضایت مردم تلاش کنند و اینکه این چه بر سر انقلاب خواهد آمد برایش مهم باشد قطعاً در زمره مردان و انقلابیون خواهند بود.

وی بیان کرد: اگر تلاش کنیم خداوند برای ما ظرفیت‌های جدیدی ایجاد می‌کند؛ در دوران مقدس بر اساس امکاناتمان کار نکردیم بلکه بیشتر کار کردیم و موفق شدیم، در بحث هسته‌ای نیز بیشتر از امکانات کار کردیم، تحریم بودیم و به ۲۰ درصد رسیدیم بنابراین توان آن را هم داریم که به ۹۰ درصد برسیم.

گودرزی تصریح کرد: چه کسی گفته که ما توان آن را نداریم؟ افراد خودفروخته و بی‌ثباتی که بر اساس ظن خود محاسبه می‌کنند بدانند اگر ما توان موشکی و بازدارندگی نداشتیم قطعاً دشمن به ما رحم نمی‌کرد، آمریکا ۳۹ سال است که می‌خواهد ما را ساقط کند اما نمی‌تواند.

وی با اشاره به اینکه در سراسر کشور دولت باید برنامه‌ریزی کند و برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان برنامه‌ریزی کند گفت: دولت برای بحران کم‌آبی موجود برنامه‌ریزی کند و جاهایی را که خشک‌شده صنعتی کند و با این بحرانی که داریم در سراسر کشور باید الگو تعریف شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر چقدر از فرمایشات مقام معظم رهبری دور شده‌ایم، عملکرد ضعیفی داشته ایم، اظهار داشت: اگر شعارهای مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان را جامه عمل بپوشانیم قطعاً موفق خواهیم شد، حمایت از تولید، اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌گرا، اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و حمایت عملی از کالای داخلی و تحقق شعار سال تماماً فرمایشاتی است که راه‌حل عبور از بسیاری از مشکلات است.

وی بابیان اینکه با مصاحبه و نشست شعار سال محقق نمی‌شود افزود: متأسفانه دولت فروشگاه‌های دولتی را که برای کارکنانش ایجاد کرده اکثر کالاهایشان خارجی است، ما از این بیت‌المال حقوق می‌گیریم بنابراین نامردی است که با پول مردم کالای خارجی بخریم.

گودرزی بابیان اینکه ستون فقرات اقتصاد مقاومتی کالای ایرانی است عنوان کرد: در حوزه اشتغال روستایی با این‌ همه موجی که راه انداختیم چه شد و برای جوانان روستایی که با اشتیاق برای دریافت این تسهیلات چه کردیم؟

وی با این سؤال که شهرمان جزو پایلوت اقتصاد مقاومتی بود اما چه شد؟ تصریح کرد: ما وقتی در مجلس تلاش می‌کنیم برای دریافت یک مجوز باید در شهرستان عملیاتی شود و از سرمایه گذران حمایت شود، چه آن‌کسی که می‌خواهد خیاطی بزند و یک کارگاه کوچک ایجاد کند و چه کسی که می‌خواهد کارخانه ایجاد کند باید در کارگروه حمایت شود و پشتش به کارگروه گرم باشد تا چرخ تولید به کار بیفتد و رونق بگیرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نگذاریم ظرفیت‌ها از دست برود خاطرنشان کرد: از مسئولان گلایه داریم، گزارش بدهند که چه کردند؟ در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت داشتیم وزیر گلایه داشته که چرا در بروجرد پرستار بومی داریم اما پرستار غیربومی جذب می‌شود.

وی بابیان اینکه پروژه پل روگذر شهدای دانش‌آموز بروجرد در حال تبدیل‌شدن به یک اثر تاریخی است گفت: راه‌آهن بروجرد هنوز از جدول شماره ۲۰ خارج نشده و در پروژه دورود، خرم‌آباد و اندیمشک ادغام است، اجرای این پروژه درگرو فعال شدن ردیف بودجه‌ای آن از سوی دولت است.

گودرزی بابیان اینکه انتظار داریم در ارتباط با منطقه ویژه اقتصادی تصمیم بگیرند اظهار داشت: تقاضا داریم برای مردم روشن کنید که سرمایه‌گذار در چه بازه زمانی شروع و کار را پایان می‌دهد، تضمین دهد و بگوید که اگر انجام نشد در این بازه زمانی آن را پس می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه هنر زیرساخت‌هایمان مشکل دارد افزود: سینما فلسطین بخشی از هویت این شهر است، خوشبختانه استاندار بخشی از هزینه آن را تقبل کرد و وزارت ارشاد نیز بخشی و اصل هزینه را سازمان هنری تقبل کرد، سازمان مقاومت بسیج سینمای دیجیتالی در آن راه‌اندازی کرد، در رابطه با بیمارستان آیت‌الله بروجردی نیز تیم ویژه‌ای از طرف وزیر اعزام خواهد شد که نواقص آن بررسی و کاستی‌ها آن برطرف و حل‌وفصل نهایی شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close