اخبار بروجرداخبار لرستان

استاندار لرستان: دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و قضایی باید بی‌طرفی خود را نشان دهند

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با بیان اینکه لغو احکام مشاورانم در راستای رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات آینده مجلس بوده است، گفت: دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و قضایی باید بی‌طرفی خود را نشان دهند.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی در گردهمایی ائمه جمعه لرستان در حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد اظهار داشت: امروز امیدآفرینی و جلوگیری از یاس و ناامیدی در مردم لازمه جامعه ایرانی است.

وی افزود: امروزه با تلاشی دو چندان نیاز است که امیدآفرینی داشته باشیم چون جریان های ناامید کننده در داخل و خارج از کشور فعال شده اند.

استاندار لرستان با بیان اینکه گفتن مشکلات صِرف صحیح نیست، ادامه داد: با وجود مشکلات، نظام موفقیت های مهمی هم داشته است؛ برخی افراد طرفدار نظام هستند اما با تضعیف دولت نظام را هم تضعیف می کنند در حالیکه نمی دانند ۸۰ درصد نظام در عملکرد دولت بروز و ظهور پیدا می کند.

خادمی تاکید کرد: بنابراین هرزمان دولت را تخریب کنیم عملکرد این تخریب گرایی به نظام هم برمی گردد به ویژه دولتی که امروز در این شرایط در مقابل دنیایی از استکبار ایستاده است.

به گفته وی، اینکه تمام مشکلات را به دولت فعلی نسبت دهیم درست نیست و برخی افراد آگاهانه یا ناآگاهانه این زاویه را برجسته می کنند که مسئولان و مدیران نظام باید سعی کنند خدمات را هم بازگو کنند.

استاندار لرستان با اشاره به سیل اخیر در استان ادامه داد: در همین سیل اخیر در برخی جاها دولت توانست جبران خسارت بیش از خسارت داشته باشد و نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک ها به مردم اعتبار پرداخت کند و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه مسکن کمک بلاعوض داشته باشد.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهمترین پروژه یعنی انتخابات را در چندماهه آینده پیش رو داریم که باید اذعان کنم لرستان خود به شکل عادی انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: تمایلی نداریم تنور انتخاباتی در لرستان داغ شود و سیاست هم همین است که انتخاباتی برگزار کنیم که برخی از خاطرات بد گذشته که در اذهان مردم مانده حالا درست یا غلط، را پاک کنیم و بهترین راه بی طرفی است.

استاندار لرستان افزود: در استانداری و وزارت کشور به دنبال این هستیم که بی طرفی را رعایت کنیم به طوری که برای این کار حکم تمام مشاورینم را لغو کردم و در این راستا تمامی دستگاه های نظارتی، انتظامی، قضایی و … باید بی طرفی خود را نشان دهند.

خادمی یادآور شد: باید این موضوع را بین مردم هم تفهیم کنیم که همه به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم هستیم و یکی دیگر از رسالت های ائمه جمعه استان تزریق اعتماد در بین مردم است که حتما انتخاباتی ایمن، سالم، پرشور و بانشاط را برگزار خواهیم کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close