گوناگون

کاشت سه هزار نهال غیرمثمر در تالاب بیشه دالان بروجرد

رئیس اداره محیط زیست بروجرد گفت: به مناسبت هفته درخت کاری سه هزار اصله نهال غیرمثمربا همکاری سازمان های مردمی غیردولتی و فرمانداری بروجرد در تالاب بیشه دالان بروجرد غرس شد.

روزهای بروجرد- رئیس اداره محیط زیست بروجرد گفت: به مناسبت هفته درخت کاری سه هزار اصله نهال غیرمثمر با همکاری سازمان های مردمی غیردولتی و فرمانداری بروجرد در تالاب بیشه دالان بروجرد غرس شد.

کاشت سه هزار نهال غیرمثمر در تالاب بیشه دالان بروجرد

مصطفی مصطفی‌وند در گفت و گو با ایرنا افزود: تالاب بیشه دالان در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی بروجرد و در دشت سیلاخور واقع شده است، و یکی از زیستگاه های اصلی پرندگان، جانوران بومی و مهاجر می باشد.

وی اظهار کرد: درسال های اخیر از مجموع ۹۳۰ هکتار مساحت تالاب بیشه دالان به دلیل تغییر کاربری اراضی، تصرف های غیر قانونی، استفاده بی رویه از منابع آبی و ورود فاضلاب صنعتی و خانگی روستاهای مجاور مورد تهدید جدی قرار گرفته و ۷۹ هکتار آن باقی مانده است.

رئیس اداره محیط زیست بروجرد اضافه کرد: غرس نهال در تالاب بیشه دالان باعث می شود پوشش گیاهی، درختی و جانوری آن احیا شده و به منطقه بکر و زیبایی برای گردشگری طبیعی تبدیل شود.

تالاب بیشه دالان بروجرد در برخی از ماه های سال زیستگاه جانوران بومی و پرندگان، دوزیستان، خزندگان و پستانداران است، جانوارانی از جمله مار، مرغابی، خرگوش، لاک پشت، حواصیل، گرگ، شغال و سگ آبی در این تالاب یافت می‌شود.

We assume that you love do my behvioral science homework words, and that probably means you love books

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close