گوناگون

معاون وزیر راه و شهرسازی: مشکلات آسانسور مسکن مهر بروجرد باید بررسی و با تعیین اعتبار به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود

وی تاکید کرد: مشکلات آسانسور مسکن مهر بروجرد باید بررسی و با تعیین اعتبار به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود تا تصمیم گیری لازم دراین مورد صورت گیرد.

روزهای بروجرد- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل مسکن مهر گفت: ۲۵ هزارمیلیارد ریال اعتبار برای محوطه سازی و معابر سایت های مسکن مهر نیاز است.

اصغری مهرآبادی افزود: تعاونی های سازنده نسبت به مشکلات مسکن مهر بروجرد و نبود آسانسوردر این سایت مسئولیت دارند

به گزارش ایرنا احمد اصغری مهرآبادی در نشست جمع بندی مشکلات مسکن مهر بروجرد در فرمانداری ویژه بروجرد افزود: تاکنون بیش از یکهزار مدرسه و مسجد در سایت های مسکن مهر کشور ساخته شده است.

وی با بیان اینکه برای تامین خدمات عمومی سایت های مسکن مهرکشور ۱۱۰ هزارمیلیارد ریال اعتبار نیاز است، اظهار کرد: تامین هزینه نصب و انشعاب آب، برق و گاز این سایت ها نیازمند چهار هزار میلیارد ریال اعتبار می باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در خصوص ۴۵ هزار واحد مسکن مهر در قوه قضاییه طرح شکایت شده که طبق دستور رئیس قوه باید به سرعت رسیدگی شوند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار میلیارد ریال یارانه به مسکن مهر کشور اختصاص یافته و ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این واحدها از دولت درخواست اعتبار شده است.

اصغری مهرآبادی افزود: تعاونی های سازنده نسبت به مشکلات مسکن مهر بروجرد و نبود آسانسور در این سایت مسئولیت دارند و باید پاسخگوی ساکنان باشند.

وی تاکید کرد: مشکلات آسانسور مسکن مهر بروجرد باید بررسی و با تعیین اعتبار به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود تا تصمیم گیری لازم دراین مورد صورت گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای کمک به ساکنان مسکن مهر تسهیلات اختصاص یافته افزایش و زمین رایگان با ۵۰ درصد تخفیف پروانه ساخت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مشکلات معابر، فضای سبز و پیاده روسازی مسکن مهر بروجرد باید با همکاری شهرداری برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۶ آسانسور مسکن مهر به دلیل کم بودن ارتفاع اتاق موتورخانه و کوتاه بودن چاله آسانسور قادر به گرفتن گواهی استاندارد نیستند، یادآور شد: این موضوع باید با تشکیل یک کارگروه بررسی و پیگیری شود.

Millennial population 29% unemployment rate academic writers ۳

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close