اخبار ایران

سال آینده همه مردم یارانه دریافت می کنند

روزهای بروجرد- سخنگوی دولت اعلام کرد سال آینده مردم دغدغه ای نسبت به دریافت یارانه نداشته باشند.

یارانه

به گزارش ایسنا، محمد باقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود اعلام کرد: سال آینده همه یارانه می‌گیرند، مگر اینکه محرز شود کسی پردرآمد و ثروتمند باشند، بنابراین مردم دغدغه نداشته باشند.

وی ادامه داد: ۷۳هزار و ۴۰۰میلیارد تومان برای ایجاد ۱میلیون و ۳۳هزار فرصت شغلی مشخص شده است، ۱۲برنامه برای ایجاد اشتغال مشخص شده است، از طریق شراکت با بخش خصوصی و طراحی یک مدل مالی، ۱۲۶هزار میلیارد تومان طرح های عمرانی را انجام دهیم

سخنگوی دولت اظهارداشت : امروز جلسه ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تطبیق بودجه ۹۷ با سیاست های کلی نظام برگزار شد.

وی همچنین با اعلام این‌که تورم بهمن ماه ۸/۳درصد بوده است ،افزود:رشد اقتصادی شش ماه اول امسال نسبت به شش ماه اول سال قبل، ۶درصد است.

نوبخت خاطرنشان کرد:در پاییز امسال۹۷۱هزار و ۶۸۰نفر وارد بازار کار شده و جویای کار هستند که ۹۵۷هزار و ۷۵۱نفر شغل پیدا کردند.

سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه نرخ بیکاری پاییز امسال ۱۱/۹ و نرخ بیکاری نه ماه اول سال، ۱۲/۱درصد است، تصریح کرد:از ۱۵،اسفند پرداخت حقوق ها را آغاز می کنیم، یارانه خانوارها را هم راس  بیست و ششم هر ماه پرداخت خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد : از ۱۰هزار میلیارد تومان بودجه بیمه سلامت، ۹هزار و۷۰۰میلیارد تومان پرداخت شده است، تا پایان سال دولت همه تعهدات خود را به بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

سخنگوی دولت همچنین در واکنش به  نامه  اخیر احمدی نژاد به رهبری  گفت: این حرف وجاهت قانونی ندارد و در حدی نیست که وقت از این جلسه در این رابطه اختصاص یابد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close