گوناگون

خرید و فروش لاک پشت و سمندر در بازار بروجرد ممنوع شد

مصطفی مصطفی وند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ارنا افزود: یگان کشت و کنترل محیط زیست در ایام پایان سال به صورت مستمر در بازار بروجرد اقدام به گشت زنی می کند و در صورت مشاهده خرید و فروش حیات وحش برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

روزهای بروجرد- رئیس اداره محیط زیست بروجرد گفت: خرید و فروش هرگونه حیات وحش شامل لاک پشت، سمندر، مار و سنجاب در بازار ممنوع است.خرید و فروش لاک پشت و سمندر در بازار بروجرد ممنوع شد

مصطفی مصطفی وند در گفت و گو با ایرنا افزود: یگان کشت و کنترل محیط زیست در ایام پایان سال به صورت مستمر در بازار بروجرد اقدام به گشت زنی می کند و در صورت مشاهده خرید و فروش حیات وحش برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: خانواده ها نیز برای پیشگیری از هرگونه بیماری برای فرزندان خود از خرید حیوانات حیات وحش که در بازار عرضه می شود خودداری کنند.
وی اضافه کرد: شهورندان بروجردی در صورت مشاهده خرید و فروش حیات وحش در کنار عرضه ماهی قرمز شب عید مراتب را به اداره محیط زیست بروجرد اطلاع رسانی کنند.
رئیس اداره محیط زیست بروجرد گفت: تاکنون هیچ موردی از آنفلولزای فوق حاد پرندگان در شهرستان بروجرد مشاهد نشده است.
مصطفی وند افزود: گشت های مشترک حیط زیست با اداره دامپزشکی و بهداشت بروجرد در حاشیه تالابها و رودخانه ها و سراب ها برای کنترل و رصد بیماری آنفلولزای فوق حاد پرندگان ایجاد شده است.

If you watch a steve jobs keynote, you’ll notice that he stutters or messes up a word here essay4today.com and there, but he keeps going

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close