اخبار بروجرد

زایران اربعین حسینی در ۱۸ حسینیه بروجرد اسکان داده می شوند

روزهای بروجرد- جانشین ستاد اربعین فرمانداری بروجرد گفت: ۱۸ حسینیه و مهمانسرا در این شهرستان برای اسکان و پذیرایی از زایران اربعین حسینی تجهیز شده است.  

احمد گودرزیان در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد ۱۰ واحد حسینیه و هفت مورد دیگر مهمانسرای ادارات و خوابگاه مرکز آموزش کشاورزی ویژه زایران خارجی است.

وی اظهار داشت: همچنین به منظور رفاه حال زایران موکب آیت الله بروجردی در میدان ورودی این شهرستان راه اندازی و آماده پذیرایی از زایران است.

جانشین ستاد اربعین فرمانداری بروجرد بیان کرد:۲ موکب با حمایت فرمانداری و کمک های مردمی در نجف و کربلا توسط شهروندان با امکانات لازم آماده ارایه خدمات به زایران حسینی است.

گودرزیان اضافه کرد: خدمات دهی هر چه بهتر در موکب های بروجرد در کربلا و نجف به زایران اربعین نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بروجرد در مسیرعبور زایران اربعین حسینی قرارگرفته ضروری است خدمات لازم به نحو احسن به زایران ارائه شود لذا در این راستا پنج کمیته نظامی، امنیتی، بهداشتی، تغذیه و اسکان ایجاد شد.

جانشین ستاد اربعین حسینی اظهارداشت: سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار زایر ایرانی و ۱۰ هزار زایر خارجی درموکب شهید بروجردی مستقردر میدان آیت الله بروجردی پذیرایی شدند و امسال آمادگی اسکان سه هزار و ۵۰۰ زایر را در ۱۷ مرکز اسکان زایران داریم.

جانسین ستاد اربعین فرمانداری بروجرد گفت: موکب شهید بروجردی در میدان آیت الله بروجردی از یکم آبان تا دهم آبان ماه به زایران اربعین خدمات دهی خواهد کرد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close