گوناگون

«ری‌استارت» بخواهد به امنیت مردم خللی وارد کند، با آن برخورد قانونی می‌شود

نیروهای امنیتی و انتظامی وزارت کشور و دستگاه‌های قضایی با این گروه همانند کسانی که بخواهند به آسایش و امنیت مردم لطمه‌ای وارد کنند، برخورد قانونی می‌کند، لذا نباید اجازه داد آنها مخل رفاه و آسایش مردم شود.

معاون وزیر کشور گفت: نیرو‌های امنیتی وزارت کشور با ری استارت همانند کسانی که بخواهند به امنیت مردم لطمه‌ای وارد کنند، برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه همایش فصلی خانه احزاب که در محل وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وزارت کشور معتقد است برای اداره جامعه باید از نظرهای احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی استفاده شود، در دولت یازدهم و دولت دوازدهم با تشکیل خانه‌های احزاب و ایجاد نقش برای تشکل‌های سیاسی این باور را عملیاتی کردیم و در مقاطع مختلف هم با برگزاری نشست‌هایی با احزاب، سعی کردیم نقش آنها را پررنگ‌تر کنیم.

وی افزود: منشوری تحت عنوان گفتگوی سیاسی توسط وزیر کشور به استان‌ها ابلاغ شده است، بر این مبنا استانداران موظف هستند در طول سال با همه اصحاب فکر و اندیشه شورای گفتگو را تشکیل دهند.

جبارزاده خاطرنشان کرد: تجربه خوبی از شورای گفتگوی بین دولت و بخش خصوصی در امر اقتصاد داشتیم که در دولت دوازدهم این تجربه را به بخش‌های سیاسی و اجتماعی جامعه تعمیم می‌دهیم تا پتانسیل سازمان‌های مردم‌نهاد، احزاب و تشکل‌ها، صاحبان فکر و اندیشه، دانشگاهیان و دانشجویان در قالب شورای گفتگو مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: هر سه ماه یکبار گزارش استانداران به وزارت کشور ارسال می‌شود و عملا قصد داریم نقش‌آفرینی مردم در قالب تشکل‌های مختلف ثبت شده در دولت را مورد استفاده قرار دهیم.

معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه با توجه به فراخوان‌ها و اقدامات گروه ری استارت چه تدابیری برای برخورد با این گروه اندیشیده‌اید، گفت: این گروه از گروه‌های ضدانقلاب است که قصد دارد به مردم ضربه بزند.

جبارزاده اضافه کرد: این گروه اهدافی از قبیل آتش زدن مساجد و حسنیه ها و مراکز عمومی در پیش گرفته و به دنبال تخریب و آسیب رسانی است.

وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی وزارت کشور و دستگاه‌های قضایی با این گروه همانند کسانی که بخواهند به آسایش و امنیت مردم لطمه‌ای وارد کنند، برخورد قانونی می‌کند، لذا نباید اجازه داد آنها مخل رفاه و آسایش مردم شود.

معاون سیاسی وزیر کشور در این خصوص که در منشور گفتگوی سیاسی باید از نظر و دیدگاه دانشگاهیان استفاده شود، یادآور شد: استانداران مکلف شدند از نظرات جامعه دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی استفاده کنند، همچنین قصد داریم آنچه در دانشگاه‌ها به عنوان پتانسیل علمی در امور اقتصادی، سیاسی و اجتماعی وجود دارد در عمل هم استفاده کنیم.

جبارزاده تأکید کرد: ارتباط با دانشگاه‌ها، مراکز علمی، اساتید، دانشجویان و اصحاب فکر و اندیشه و علاقمند به مشارکت در امور جامعه جزء اهداف منشور گفتگوی سیاسی است و وزارت کشور کارگروه‌هایی در بخش‌های مختلف دارد.

وی گفت: کمااینکه در این کارگروه‌ها از اساتید دانشگاه‌ها و متخصصان امور اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استفاده می‌شود، اکنون هم جمعی از اساتید دانشگاه‌ها در قالب مشاوران سیاسی دفتر سیاسی وزارت کشور در تدوین منشور گفتگوی سیاسی فعالیت می‌کنند.

The word comes from the fanciful formation of colic + wobble, and in its figurative usage can be equated to https://essay4today.com/ the more common butterflies in the stomach, belly

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close