اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: مسکن مهر بروجرد به اندازه برخی از شهرهای بزرگ استان جمعیت دارد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رشد قارچ گونه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تعادل روانی جامعه را برهم زده است.

به گزارش ایرنا رضا آریایی در نشست شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون از سوی دشمنان تحریم شده و اعمال تحریم های جدید موضوع تازه ای نیست.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی سخت ترین تحریم ها علیه ایران اسلامی اعمال شد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: فضای مجازی ابزاری شده تا برخی با نا آگاهی اقدام به انتشار مطالبی کنند که در عمل آب به آسیاب دشمن ریختن است.

آریایی با اشاره به اینکه فضای مجازی باعث شد تا برخی از مردم با خرید و احتکار خانگی کالاهای اساسی نظم بازار را بر هم زده و باعث گرانی شوند، اضافه کرد مردم باید نحوه حضور در فضای مجازی را آموزش ببینند تا نا خواسته مطلبی را منتشر نکنند که لطمه ای به جامعه وارد کند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه مسکن مهر بروجرد به اندازه برخی از شهر های بزرگ استان جمعیت دارد، ادامه داد: در مقطع زمانی که مسکن مهر احداث شد مقررشد که ادارات و ارگان های مختلف زیرساخت های مربوط را نیز همزمان دراین شهرک های ایجاد کنند.

آریایی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل نبود اعتبارات لازم زیر ساخت های مسکن مهر از قبیل مسجد، مدرسه، ورزشگاه احداث نشد و امروز مردم ساکن در این منطقه با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مسکن مهر لرستان در بروجرد وجود دارد، گفت: راه و شهر سازی باید سریع مسکن مهر را به شهرداری تحویل دهد تا شهرداری نیز بتواند کارهای عمرانی و زیر ساختی خود را انجام دهد.

فرماندار بروجرد با اشاره به ایام اربعین حسینی و ورود زایران اربعین به شهرستان بروجرد برای عزیمت به کربلا افزود: موکب شهید محمد بروجردی در میدان آیت الله بروجردی(ره) چند سالی است که با کمک های مردمی و مسئولیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به بیش از ۱۵۰ هزار زایر خدمات ارائه می دهد.

آریایی افزود: موکب شهید بروجردی به دلیل ظرفیت های خوبی که دارد باید از موقت به دائمی تبدیل شود تا در برنامه های دیگر سال از جمله ایام نوروز از آن استفاده شود.

وی اضافه کرد: از مردم شهرستان بروجرد درخواست می شود تا کمک ها و نذورات خود را برای موکب شهید بروجردی به ناحیه مقاومت بسیج ارائه دهند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close