اخبار بروجرد

شهرداری ۱۶۰ میلیارد تومان از ادارات بروجرد طلب دارد

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: شهرداری ۱۶۰ میلیارد تومان از ادارات شهرستان طلب دارد.

رحیم جافری در جلسه کارگروه مدیریت برنامه ریزی و درآمد شهرداری بروجرد اظهار کرد: مطالبات شهرداری از ادارات شهرستان حدود ۱۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: بنا به دستورالعمل‌هایی واصله از سازمان برنامه و بودجه؛ فرصت قانونی مناسبی برای تهاتر و تسویه این مطالبات از دستگاه‌های اجرایی، ادارات و … فراهم آمده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف به ثبت مطالبات و بدهی‌ها از طریق سامانه بدهی‌های دولت (سماد) هستند که مقاطع ارسال گزارش بدهی‌ها به‌صورت فصلی (سه‌ماهه) و حداکثر تا پایان ماه بعد است.

گفتنی است در این جلسه به بحث و تبادل نظر درخصوص نحوه وصول مطالبات شهرداری از نیروی انتظامی پرداخته شد و توافقات اولیه در این خصوص حاصل شد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “شهرداری ۱۶۰ میلیارد تومان از ادارات بروجرد طلب دارد”

  1. سلام وقت بخیر،خدا قوت و خسته نباشید.
    در مورد اعمال محدودیتهای کرونایی از تعطیلی ادارات و کسبه گرفته تا منع تردد شبانه خودروها تا آموزش آنلاین تا برخورد شدید دادستان محترم
    با متخلفین و….ولی هیچکس کاری به شاغلین در بخش خرید ضایعات خانگی نداره وجز هیچ گروه شغلی نیستن غافل از اینکه این عزیزان درتمام سطح شهر تردد دارن و نکته اینجاست برعکس تمام‌ مبادلات روزانه که با کارت بانکی انجام میشه،درقبال خرید ضایعات از شهروندان ناچارا پول نقد رد وبدل میشه ،خب چ ایرادی داره دو هفته ضایعات نان ویا آهن. چدن. چراغ.سماور هامون رو نفروشیم و از تردد این گروه شغلی هم جلوگیری بشه.
    ضمن اینکه شهرداری چرا طرح ساماندهی جمع آوری ضایعات رو نیمه کاره رها کرد و تو بروجرد هنوز مثل ۱۰۰ سال پیش وقت وبی وقت با صدای ناهنجار بلند گو این آقایون باید مزاحم آرامش شهروندان بشن و آلودگی صوتی تولید کنن.
    من یک مرد سالم و ۴۷ ساله هستم خدا شاهده گاهی با صدای این بلندگوها طپش قلب میگیرم. وای بحال پدر بزرگها و مادر بزرگها که احیانا بیماری قلب و عروقی هم داشته باشن.
    از طرفی خود شهروندان چند بار میتونن تذکر بدن و یا برخورد کنن و درگیر بشن.
    تقاضا میکنم منعکس بفرمائید. با تشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close