گوناگون

اشرف بروجردی: رسانه ملی چهره مطلوبی از دولت نشان نمی‌دهد

روزهای بروجرد- اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مباحثی که بین قوای سه گانه رخ می‌دهد، پیشنهاد می‎کند که این موضوعات در پستوها مطرح شود و در انظار عموم قرار نگیرد تا منجر به ناامیدی آنان از وضعیت موجود نشود.

اشرف بروجردی درخصوص هشدارهایی که این روزها مسئولان کشور اعم از دولتی و غیردولتی و اصلاح طلب و اصولگرا در مورد القای حس ناامیدی در جامعه می دهند، در گفت‎وگو با خبرآنلاین عنوان کرد: بحث ناامیدی جامعه و نگرانی هایی که مردم نسبت به سرنوشت خود دارند به دلیل رویکردهای سیاسی موجود است.

وی گفت: معمولا مردم وقتی می بینند فردی را که برای انتخابش با اشتیاق به پای صندوق های رای رفتند و او را برگزیدند، مورد هجمه و تعرض لفظی از تریبون هایی که در اختیار کسانی است که باید داعیه ملاطفت و آرامش بخشی به جامعه را داشته باشند قرار می گیرد، نمی توانند احساس ناامیدی نکنند.

بروجردی تریبون های نماز جمعه و برخی رسانه ها از جمله صدا وسیما را از عوامل ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دانست و یادآور شد: رسانه ملی عملکرد دوگانه ای دارد. گاهی با برنامه های دولت همراهی می کند اما در اکثر موارد نشان می دهد که به دنبال این نیست که یک چهره مطلوبی از عملکرد دولت به جامعه ارائه کند و این باعث نگرانی ها و ناامیدی هایی می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه تاکید کرد: مردم نیاز به آرامش دارند تا بتوانند برای آینده خود برنامه ریزی کنند. اما وقتی که بی ثباتی ایجاد می شود و دو یا چندگانگی در رفتار مدیران ارشد نظام صورت می گیرد خودبخود احساس می کنند که نمی توانند برای زندگی آینده خود برنامه ریزی کنند و این باعث دلسردی آنها می شود.

بروجردی یادآور شد: امروز همه کسانی که دست اندرکار امور هستند و مسئولیت دارند و بخصوص کسانی که در راس سه قوه قرار گرفته اند باید شرایطی را فراهم کنند که مردم احساس شادمانی و نشاط و امیدواری به آینده و سرزندگی و شادابی داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه این امر باید از سوی همه مسئولان و نه فقط مسئولان قوه مجریه مورد اجرا قرار بگیرد گفت: مباحثاتی که بین سه قوه در می گیرد بهتر است در پستوها مطرح شود و در انظار عموم قرار نگیرد تا منجر به ناامیدی آنان از وضعیت موجود نشود.

رئیس کتابخانه ملی با بیان این نکته که تا وقتی اطلاعات جامع نداشته باشیم نمی توانیم مخالفان دولت را مسبب چنین وضعیتی بدانیم، گفت: قطعا در بین کسانی که ناقد هستند افرادی حاضرند که القای ناامیدی می کنند. اینها به قصد نقد نیامدند بلکه به قصد تخریب آمدند که آثار آن در زندگی اجتماعی مردم نمایان می شود.

The issue that arises is that the united nations visit the site has wanted to require checks on facilities, but iran has not been cooperating

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close