اخبار بروجرد

امتحانات مدارس بروجرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امتحانات پایه یازدهم و دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا ابلاغ ‌شده برگزار خواهد شد.

عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در شورای ِآٍموزش و پرورش بروجرد اظهارداشت: برای رعایت این پروتکل‌ها از مراقبان بهداشت و شبکه‌های بهداشت محله‌های آموزش‌ و پرورش بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده و با تلاش اموزش و پرورش شرایط فراهم شده تا امتحانات را برگزار کنیم.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم اندیشیده‌ شده و حدفاصل اجتماعی بین صندلی دانش‌آموزان تا ۲ متر مربع رعایت شود؛ یعنی دانش‌آموز تا صندلی کناری و جلو دو متر فاصله داشته باشند.

رحیمی با بیان اینکه برای برگزاری امتحانات مراقبان بهداشت در مبادی ورودی سالن‌های برگزاری امتحانات حضور داشته و دانش آموزان را به استفاده از ماسک و دستکش و رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌ها توصیه خواهند کرد.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: از ارگان های مختلف شهری جهت فراهم کردن مواد و وسایل ضدعفونی و بهداشتی مدارس کمک گرفته شود.

مدیر آموزش و پرورش بروجردگفت: دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) سبک معماری و چشم انداز منحصر به فردی دارد و با حدود ۱۴ هزار متر مساحت  یکی از آثار ملی مهم ایران است.

محمد مهرافزون ادامه داد: متاسفانه این بنای تاریخی مورد بی مهری قرار گرفته و قطعا نیاز به توجه ویژه ای دارد و در واقع روح و کالبد این بنای تاریخی در حال عذاب است.

وی بیان کرد: مرمت، بهسازی و بازسازی این بنای تاریخی نیاز به اعتبارات کلان و وسیع دارد و حفظ و حراستش بر همه ی آحاد ملت به ویژه مسوولان لازم است و در سیل سال گذشته و باران های اخیر دچار آسیب شده است.

وی افزود : در این زمینه مکاتبات زیادی در زمینه ی مرمت دبیرستان صورت گرفته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close