لرستان

۲ هزار نفر جذب نیروی انتظامی لرستان شد/ اجرای ۱۶ طرح پیشگیرانه

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی لرستان از اختصاص سهمیه دو هزار نفری نیرو در این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش مهر، سردار محمد مهدیان نسب در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه ۲۱ اولویت را در استان پیش بینی کرده ایم، اظهار داشت: فعالیت در این حوزه بر مبنای علمی و دانش بنیان است.

اجرای ۱۶ طرح پیشگیرانه توسط پلیس

وی با تاکید بر اینکه نقشه راه استان را در قالب ۱۶ طرح پیشگیرانه و ۴ طرح عملیاتی تدوین کرده ایم، گفت: این اقدام با انسجام داخلی و درونی محیط و همچنین تعامل با بیرون در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه پیشگیری از جرم وظیفه دستگاه قضایی بوده و نیروی انتظامی نیز در این حوزه ورود پیدا کرده است، افزود: برای تشدید حوزه پیشگیری از جرم سایر دستگاهها هم باید پای کار بیایند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به مشخص شدن ۱۷ سازمان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، گفت: کشف جرائم نیز بر عهده نیروی انتظامی است و ۹۰ درصد جرائم تا کنون کشف شده است.

وی اولویت پلیس در لرستان را توجه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: برخورد قاطع با موضوع تیراندازی در سطح شهر خرم آباد در دستور کار است.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین با بیان اینکه نگاه نیروی انتظامی مهارت محوری است، گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ متر فضا برای تجمیع فوریت های پلیس ۱۱۰ در مرکز لرستان در نظر گرفته شده است و به زودی افتتاح می شود.

سردار مهدیان نسب با اشاره به احداث و ارتقای پاسگاهها و کلانتری های جدید در مرکز لرستان، گفت: بیش از ۱۵ پروژه در استان پیش بینی شده که عملیاتی شوند.

وی با اشاره به خرید ۳۰ دستگاه خودرو جدید برای نیروی انتظامی، گفت: ارتقای جایگاه ۲۵ کلانتری از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

جذب ۲ هزار نفر در نیروی انتظامی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به جذب نیرو در شهرستان های لرستان، افزود: دو هزار نفر در این زمینه سهمیه گرفتیم که از این تعداد هزار و ۵۰۰ نفر جذب شده اند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به ارتقای یگان امداد استان برای واکنش سریع، گفت: اولویت ما پیشگیری از بحران های اجتماعی، برخورد با موضوع کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و … است.

وی، از کشف بیش از سه هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر در این زمینه در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به معرفی فرمانده جدید انتظامی خرم آباد بعد از چهار ماه، عنوان کرد: فرمانده سابق نیروی انتظامی عملکرد مطلوبی داشت و از جانشین فرمانده انتظامی نیز تقدیر می کنیم.

سردار مهدیان نسب، تصریح کرد: فرمانده جدید انتظامی تجارب ارزنده ای دارد و در استان های دیگر نیز خدمت کرده است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close