لرستان

نماینده سلسله و دلفان: تاکنون گزینه‌ای برای تصدی ورزش و جوانان لرستان در مجمع نمایندگان مطرح نشده است

روزهای بروجرد- نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: خبر تایید معاون یکی از ادارات کل استان جهت تصدی مدیریت ورزش و جوانان لرستان به نقل از من، کذب است.

علی رستمیان در گفت‌و‌گو با موج اظهار داشت: خبر تایید معاون یکی از ادارات کل استان جهت تصدی مدیریت ورزش و جوانان لرستان به نقل از من، کذب محض است.

وی افزود: تاکنون گزینه‌‌ رسمی برای تصدی مدیریت ورزش و جوانان لرستان در مجمع نمایندگان مطرح نشده است، لذا هرگونه گمانه‌زنی به نقل از مجمع، مردود است.

گزینه‌‌ای برای تصدی ورزش و جوانان لرستان مطرح نشده است

وی، تاکید کرد: انتشار خبر تایید فردی جهت تصدی مدیریت اداره کل ورزش و جوانان به نقل از من توسط یکی از رسانه‌های استان را رد کرده و عرض می‌کنم بنده راساً و شخصاً در خصوص هیچ گزینه احتمالی اعلام نظر نکرده‌ام.

گفتنی است یکی از رسانه‌های استان در خبری به نقل از علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، معاون یکی از دستگاه‌های اجرایی استان را به عنوان گزینه‌ واجد شرایط تصدی مدیریت کل ورزش و جوانان لرستان معرفی کرده بود.

تذکر علاءالدین بروجردی به وزیر ورزش

تذکر علاءالدین بروجردی به وزیر ورزش و جوانان به دلیل ضعف عملکرد عزیزپور

این در حالی است که طی روزهای گذشته، علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر ورزش و جوانان، از «ضعف شدید مدیریت ورزش و جوانان لرستان» انتقاد کرده بود.

 

 

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close