لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش: ۱۰۰۰ مدرسه لرستان کد تخریب خوردند

روزهای بروجرد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبرداد.
رضا زینی‌وند مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۰۰۰ مدرسه استان کد تخریب خوردند، افزود:  برخی از مدارس ما مقاوم‌سازی شدند و برخی با همان شرایط، سفید و تجهیز کردیم و ناچاریم از این مدارس برای تحصیل دانش آموزان استفاده کنیم چون فضای کافی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با رئیس نوسازی کشور مذاکره کردیم و پیگیری شد، اضافه کرد: اعتبار تکمیل تمام پروژه‌های ملی و خیرساز که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند اخذ کردیم .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: برای این مدارس که کد تخریب خوردند باید اعتباری داده شود تا طی سال‌های آینده نوسازی شوند.

وی ادامه داد: با مجمع خیرین مدرسه‌ساز، نوسازی مدارس و استانداری صحبت شد و تلاش کردیم که خوشبختانه نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان در چارچوب بند «ز» تبصره ق بودجه اضافه کردند که این اعتبارعلاوه بر اعتباراتی  است که به لرستان اختصاص یافته است.

زینی وند گفت: امید است امسال این طرح‌های خیرساز و ملی  که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را به اتمام برسانیم تا بخشی از فضای آموزشی استان را تأمین کنیم.

وی عنوان کرد: از این اعتبار ابلاغ شده  ۷.۵ میلیارد تومان برای طرح‎های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۱ میلیارد تومان برای مجموعه آموزش و پرورش استثنایی و ۱.۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: اعتبار این پروژه‌ها ابلاغ شده که در مرحله پیمان است شخصاً پیگیر انجام این مهم هستم

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close