لرستان

لرستان ۳۰ کتابخانه دارد

روزهای بروجرد- مدیرکل کتابخانه‌های لرستان از انجام ۳۸۰ فعالیت فرهنگی طی هفته کتاب در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرشته طهماسبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در رابطه با عملکرد اداره کل کتابخانه‌ها اظهار کرد: در طول هفته کتاب ۳۸۰ فعالیت فرهنگی در کتابخانه‌ها انجام شده است.

وی از وجود ۳۰ کتابخانه در استان خبر داد و افزود: جوش و خروش خوبی در کتابخانه‌ها داریم و برنامه‌های متنوعی طی این هفته اجرا شده است تا همگی اهمیت کتاب و کتابخوانی را حفظ کنند.

طهماسبی با بیان اینکه در این هفته از فرهنگ استان کمک گرفته شده و برای مطالعه بهره بردیم، گفت: طی این هفته در کتابخانه‌های مشارکتی نیز برنامه‌ها و مسابقات خوبی برگزار شده است.

مدیرکل کتابخانه‌ها به مشکلات کتابخانه‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه کتابخانه ۱۷ شهریور خرم‌آباد در قسمتی از مدرسه تعبیه شده که ساختار کتابخانه‌ای ندارد و باعث تداخلاتی بین کارکنان و دانش‌آموزان شده است. درخواست داریم هرچه سریع‌تر درب مستقلی برای این مکان ایجاد شود.

وی بیان کرد: کتابخانه حضرت مهدی(عج) نیزبه دلایلی نشست کرده و هم اکنون تعطیل است.

طهماسبی تصریح کرد: در این رابطه از شرکتی برای مقاوم‌سازی آن دعوت به کار کردیم که پیگیر هستیم.

این مسئول گفت: تا آماده شدن این فضا درخواست داریم که از ظرفیت ادارات برای استقرار موقت کتابخانه بهره ببریم. در چند سال گذشته از مدرسه میثاق استفاده می‌شد که حال با مشکل رهن آن روبه‌رو هستیم.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close