اخبار بروجرد

زمینه برای ساخت بیمارستان در بروجرد توسط بخش خصوصی فراهم است

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد، تاکید کرد: زمینه برای ساخت بیمارستان در این شهرستان توسط بخش خصوصی فراهم است.

به گزارش مهر، رضا آریایی در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: از هر سرمایه گذاری که بتواند مراحل قانونی بیمارستان سازی را در بروجرد اجرایی کند استقبال کرده و مقدمات لازم را برای آن فراهم می کنیم.

وی افزود: در حال حاضر چند نفر از پزشکان بروجردی درخواستی مبنی بر ساخت بیمارستان خصوصی در شهر ارائه داده اند.

فرماندار بروجرد، تصریح کرد: بیمارستان های خصوصی عمدتا تخصصی و فوق تخصصی هستند و در بخش هایی هم با کارآیی بالایی تجمیع شده اند و امیدواریم با ورود پزشکان علاقمند در این حوزه این مهم نیز در بروجرد تحقق پیدا کند.

آریایی، خاطر نشان کرد: در حال حاضر عمده بیمارستانهای بروجرد دولتی هستند و امید است با ورود بخش خصوصی و پزشکان متخصص سطح حوزه درمان نیز ارتقاء پیدا کند.

وی بیان کرد: پزشکان درخواست دهنده باید در مرحله اول مقدمات و فرایند قانونی ساخت بیمارستان را انجام دهند.

فرماندار بروجرد یادآور شد: از سرمایه گذاران بخش درمان که بخواهند در بستر بیمارستان سازی ورود پیدا کنند آن هم با رعایت قوانین، استقبال کرده و همکاری های لازم را با آنها خواهیم داشت.

مقالات مشابه

1 thought on “زمینه برای ساخت بیمارستان در بروجرد توسط بخش خصوصی فراهم است”

  1. شهرهای کاشان، شاهرود، تربت حیدریه، تربت جام، گناباد، سبزوار، نیشابور، دزفول، آبادان، بابل، سیرجان، فسا، جهرم، لارستان، جیرفت، اسدآباد همدان، شوشتر، بهبهان، میانه، مراغه، خوی، خلخال، ساوه، گراش، ایرانشهر، سراب ، خمین، زابل ، تنکابن، و اسفراین، دارای دانشگاه علوم پزشکی و یا دانشکده علوم پزشکی هستند. جمعیت برخی از این شهرها را ببینید تا به عمق فاجعه تبعیض و ظلم در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان برسید: شهرهای تنکابن، گناباد، گراش، سراب، خمین، بم، اسفراین و کاشمر جمعیتی بین ۳۰ هزار نفر تا ۷۰ هزار نفر دارند.جمعیت شهر های سیرجان، شاهرود، رفسنجان، مراغه و زابل نصف جمعیت بروجرد است. و شهرهای فسا، شوشتر، مرند، جیرفت و جهرم یک سوم بروجرد جمعیت دارند. شهرهای کاشان و دزفول در سطح بروجرد و سایر شهرهایی که دانشگاه علوم پزشکی دارند بدون استثناء از بروجرد کوچکتر هستند، در استانی مثل خراسان رضوی( زادگاه وزیر بهداشت) بیش از ۸ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی تاسیس و راه اندازی شده است. حالا باید نماینده هایی که این سالها وکیل مردم بروجرد بوده اند را نفرین کرد یا مجموعه وزارت بهداشت ( به همراه دانشگاه علوم پزشکی لرستان) را برای این ظلم آشکار و روشن مورد لعن قرارداد! ( ولعنت الله علی القوم الظالمین)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close