اخبار بروجردویژه ها

رکوردزنی تازه برای ثبت در گینس/ اداره‌ای که ۷۸۰ روز است بدون مدیر اداره می‌شود

روزهای بروجرد- اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد ۷۸۰ روز مدیر و یا حتی سرپرستی به خود ندیده است.

به گزارش فارس، دو سال و اندی است که اداره راه و شهرسازی این شهرستان بدون مدیر و سرپرست رها شده است.

یکم مهر ماه سال ۹۵ بود که حبیب جمشیدی رئیس اسبق اداره راه و شهرسازی بروجرد از سمت خود تودیع شد و از آن زمان تاکنون که۷۸۰ روز می‎گذرد، انتظارها برای معرفی مدیر جایگزین هنوز هم بی‎نتیجه مانده است.

نکته جالب توجه اینکه در این مدت طولانی حتی فردی برای سرپرستی این اداره معرفی نشده و احمد پارسا همچنان به عنوان معاون امور مربوطه را کج‌دار و مریز رتق و فتق می‎کند.

در این فاصله زمانی بیش از دو ساله موضوع بلاتکلیفی ریاست این اداره در چند نوبت توسط خبرنگار فارس در بروجرد از مدیرکل پیشین راه و شهرسازی مورد سوال قرار گرفت، اما هر بار پاسخی منطقی و قابل ارائه در این باره شنیده نشد.

اکنون نیز که مدتی است علیخانی جای خود را به خالقی مدیرکل جدید راه و شهرسازی لرستان داده گویا هنوز فرصتی برای انتخاب مدیر شهرستانی به آقای مدیرکل دست نداده و قرار است، اداره راه و شهرسازی بروجرد باز هم روزهای سرگردانی بیشتری را تجربه کند.

سوالی که ذهن ما و شاید شما را هم به خود مشغول کرده این است که آیا در همه این مدت فردی که فاکتورهای انتصاب حتی با عنوان سرپرست را داشته باشد، نیافته‎اند و همچنان مسئولان بالادستی به دنبال گزینه مناسب و مورد اعتماد می‌گردند؟

یا اینکه نیازها و مطالبات بروجرد به عنوان دومین شهرستان لرستان با جمعیت بالغ بر ۳۵۰ هزار نفری در حوزه راه و شهرسازی از نگاه آقایان مدیران کل پیشین و فعلی پنهان مانده و فعلا در لیست انتظار است.

اصلا سوال مهم‎تر اینکه چرا لرستان و بروجرد همواره باید در موضوعات منفی جزو ترین‌ها و رکورددارها باشد، رکودی که این بار اگر کم انصافی نشود شاید قابل ثبت در کتاب گینس هم باشد.

چرا باید موضوع نه چندان پیچیده‎ای مانند انتخاب یک مدیر شهرستانی آنقدر به طول انجامد که مزید بر علت همه مشکلات، کاستی‎ها و کم کاری‎های دیگر شود و باز هم و البته متأسفانه سهمی در عقب نگه داشتن لرستان و بروجرد از توسعه زیرساختی داشته باشد.

موضوع تعجب‎آور خالی بودن صندلی مدیریت در اداره راه و شهرسازی بارها مورد انتقاد فرماندار بروجرد هم قرار گرفته اما معلوم نیست چرا مطالبه احتمالی رضا آریایی در این باره با پاسخی به موقع از سوی آقای مدیرکل مواجه نشده است.

شاید در این شرایط بهتر است همگی فکرهایمان را روی هم بگذاریم و اگر گزینه‌ای برای معرفی به مدیرکل راه و شهرسازی لرستان داریم، هر چه زودتر رو کرده و بروجرد از چشم انتظاری درآوریم، خدا را چه دیدید شاید یک انتصاب معجزه‎آسا را به خودمان دیدیم.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close