اخبار بروجرد

بروجردی: افزایش بودجه دفاعی و امنیتی لازمه تحقق امنیت پایدار در شرایط تحریمی و بین‌المللی است

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، معتقد است: افزایش بودجه دفاعی و امنیتی در لایحه بودجه سال ۹۸ لازمه تحقق امنیت پایدار در شرایط تحریمی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران است.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در خصوص ضرروت افزایش بودجه حوزه دفاعی و امنیتی در لایحه بودجه سال ۹۸، گفت: اولویت اول برای بودجه نویسی به ویژه در شرایط کنونی و بعد از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌هایی علیه ایران مسئله امنیت پایدار باید باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بودجه نیروهای مرزبانی، ناجا و نیروهای مسلح برای افزایش امنیت مرزهای کشور باید تقویت شوند زیرا لازمه حفظ اقتدار و امنیت پایدار تخصیص بودجه مکفی است.

وی افزود: ما به موجب افزایش بودجه می توانیم شرایط مناسب امنیتی را در جهت حفظ امنیت کل کشور ادامه دهیم، در لوایح بودجه سنواتی مرزبانی دارای ردیف است اما توجه بیشتر برای دفاع از مرزهای کشور لازم دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بهتر است دولت در لایحه بودجه لازم را برای بخش دفاعی و امنیتی در نظر گیرد در غیر این صورت نمایندگان پیشنهادات خود را به کمیسیون تلفیق بودجه ارایه خواهند کرد البته کمیسیون امنیت ملی در مدت اخیر به موضوع بودجه بخش امنیتی و دفاعی پرداخته است.

لزوم افزایش بودجه دفاعی و امنیتی با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار دارد و آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال نفوذ در داخل هستند، تقویت مرزها و رخنه‌های اطلاعاتی و امنیتی در سایه ارتقاء حوزه دفاعی ضروری است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close