ویژه ها

انتقاد چندباره فرماندار بروجرد از نوسازی مدارس لرستان: اگر خیرین نبودند، تکلیف مدارس بروجرد چه بود؟

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد در انتقاد به عملکرد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: مانده‎ام اگر خیرین مدرسه‎ساز نبودند، تکلیف مدارس این شهرستان چه می‎شد؟

به گزارش فارس، رضا آریایی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: نوسازی مدارس لرستان چه نقشی در احداث، تعمیر و مرمت مدارس بروجرد دارد؟

وی که پیش از این چندین بار نسبت به عملکرد ضعیف نوسازی مدارس در بروجرد منتقد بوده است، عنوان کرد: هنوز حتی مشکل سیستم گرمایشی چند مدرسه حل نشده است، مانده‎ام اگر خیرین نبودند تکلیف مدارس این شهرستان چه بود؟

فرماندار بروجرد به بازدید خود از مدارس جنوب و حاشیه شهر اشاره و تاکید کرد: وضعیت مدارس این مناطق اسفناک و شیشه‎ها و میزها شکسته، کلاس‎ها عین قفس و محیط مدرسه‎ها بد است.

آریایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مشکلات مطرح شده درباره آموزش و پرورش یک شبه ایجاد نشده که انتظار داشت یک شبه حل شود.

وی فرآیند آموزش را پیچیده خواند و تصریح کرد: بهتر است با حضور در جلسات به جای گلایه از دیگران و نقد عملکرد یکدیگر کارها را در سایه تعامل و همفکری به جلو ببریم و مشکلات را حل کنیم.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: تا زمانی که درگیر اختلافات داخلی بوده و به جای حل مسائل اصلی و چالش‎ها مدام روح و روان یکدیگر را با مسائل حاشیه‎ای درگیر می‎کنیم، اتفاق خاص و خوشایندی نمی‎افتد.

آریایی در ادامه به موضوع استفاده دیگران از املاک آموزش و پرورش هم ورود کرد و گفت: مدیرانی که سلیقه‎ای عمل کرده و برای اینکه چند روز بیشتر در سمات مدیریت باقی بمانند، املاک این اداره را بخشیده و اجاره آن‎ها را هم دریافت نمی‎کنند، تنها به فکر منافع شخصی خود هستند.

وی با تاکید بر اینکه مباحث حقوقی مربوط و مرتبط با آموزش و پرورش بروجرد باید در جلسات کارشناسی طرح و بحث شود، اظهار کرد: باید مصوبات کارشناسان به جلسه شورای آموزش و پرورش آمده و آنگاه مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب برسد.

فرماندار بروجرد همچنین از کارشناسان خواست که در بیان نظرات خود از کسی نترسیده و نظر کارشناسی خود را با صراحت اعلام کنند.

آریایی که همواره مدیران را به بهره‌‎گیری از نظرات تخصصی و فنی کارشناسان سفارش می‎کند، عنوان کرد: در بسیاری از مواقع و موارد کارشناسان اشراف بیشتری به مسائل داشته و می‎توانند به صورت تخصصی و حرفه‎ای درباره آن‎ها بحث کرده و به تصمیم‎سازی‎ها کمک کنند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close