اخبار بروجرد

ضرورت اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس یازدهم گفت: دولت باید نسبت به اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های لوکس و خالی اقدام و مجلس بر این امر نظارت کند.

به گزارش خانه‌ملت، عباس گودرزی در نشست علنی روز پنجشنبه، ۸ خرداد ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: با توجه به اتمام انتخابات هیات رئیسه مجلس موضوعات و اولویت های کشور باید در دستورکار مجلس قرار گیرد، ما نباید فرصت پیش رو تا انتخابات ریاست جمهوری را از دست بدهیم و برای حفظ شأن کشور مسائل اقتصادی را در اولویت قرار دهیم.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس موضوع مسکن و معیشت مردم را باید در رأس مسائل اقتصادی مورد توجه قرار دهد، همچنین نسبت به اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس که در بودجه سال ۹۹ تصویب شد، توجه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه این قانون هنوز اجرا نشده و اگر به دولت واگذار کنیم تعلل خواهدکرد بنابراین با توجه به وضعیت آشفته بازار مسکن و انتظار مردم از منتخبان خود نسبت به اجرای این قانون باید تذکرات لازم داده شود و نظارت کنیم.

گودرزی یادآور شد: فراکسیون های مختلفی در مجلس در حال شکل گیری است، این در حالی است که ما نباید اصالت را از کمیسیون های تخصصی بگیریم بنابراین بهتر است فراکسیون های کوچک ذیل فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی یا کمیسیون های تخصصی مجلس تشکیل شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close