اخبار بروجردلرستان

استاندار لرستان خبر داد: افزایش شیوع ویروس کرونا در بروجرد و خرم آباد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با اشاره به کنترل و مهار کرونا در الشتر، گفت: متأسفانه علائمی در خرم‌آباد و بروجرد مشهود است که لزوم رعایت بیشتر مراقبت‌ها را ایجاب می‌کند.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران از مردم استان لرستان به دلیل همکاری و همراهی خوبی که در مورد فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند تشکر کرد و گفت: از عموم مردم، کسبه، کارکنان دولت، کارگران، کشاورزان، روحانیان، بسیجیان، نیروهای جهادی و همه افرادی که در دو سه هفته اخیر در این زمینه کمک کرده‌اند تا نظم خوبی در فاصله گذاری اجتماعی داشته باشیم تقدیر می‌کنم.

وی، گفت: از هفته پیش رو تقریباً تمامی محدودیت‌ها برای اصناف برداشته شده و از این لحظه به بعد وارد فاز فاصله‌گذاری هوشمند شده‌ایم.

استاندار لرستان، در خصوص مفهوم فاصله گذاری هوشمند گفت: این بدان معنا نیست که دولت محدودیت‌های قانونی بگذارد و از طریق نیروی انتظامی ورود، خروج، ساعات فعالیت، و بستن بازار اعمال محدودیت کند بلکه مردم باید خودشان این موضوع را رعایت کنند.

خادمی، گفت: رعایت فاصله گذاری هوشمند، فرایندی است که انتظار داریم مردم لرستان آن را به درستی انجام دهند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل و بهداشتی، گفت: کسبه این موضوع را حتماً رعایت کنند زیرا در مقابل مشتری خود مسئولیت دارند.

استاندار لرستان با تاکید بر اثر بخش بودن رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند به شیوع گسترده کرونا در شهرستان الشتر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با رعایت فاصله اجتماعی و مراقبتی که مردم داشتند در حال حاضر تا حدود زیادی می‌توانیم بگوییم بیماری کرونا در شهرستان الشتر کنترل و مهار شده است، افزود: اگر مردم به همین سبک ادامه دهند ما امیدواریم که در آنجا هیچ موردی نداشته باشیم و این نمونه بارزی از همکاری است که واقعاً جای تقدیر دارد.

خادمی در خصوص شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد، گفت: متأسفانه علائمی مشهود است که لزوم رعایت بیشتر مراقبت‌ها را ایجاب می‌کند و در غیر این صورت ممکن است دچار مشکلاتی شویم.

وی، از همه مردم لرستان و به ویژه مردم فهیم الشتر به خاطر رعایت طرح فاصله اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close