اخبار سیاسیاخبار لرستان

ثبت‌نام ۲۰ هزار لرستانی برای پیاده‌روی اربعین

روزهای بروجرد- مدیرکل حج و زیارت لرستان از ثبت‌نام ۲۰ هزار لرستانی برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین خبرداد.

به گزارش ایکنا، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان امروز، ۲۸ مهر در جمع خبرنگاران، گفت: تاکنون از استان لرستان بیش از ۲۰ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده اند و آمار ثبت‌نام شدگان برای اربعین در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۹ هزار نفر از بروجرد در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند اما تا کنون از شهرستان بروجرد شش هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود آمار اعزام زائران بروجردی نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

خسروی اضافه کرد: ثبت‌نام از زائران برای حضور در پیاده‌روی اربعین تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد و با افزایش ساعت کاری دفاتر زیارتی تلاش داریم تا صدور ویزا در مدت زمان ۴۸ ساعته صورت گیرد.

وی گفت: زائرانی که قصد حضور در پیاده‌روی اربعین را دارند حتماً به‌صورت گروهی راهی این سفر شوند و از سفر به‌صورت انفرادی جدا خودداری کنند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان اظهارکرد: تلاش می‌شود تا در موکب‌هایی که در استان لرستان برپا می‌شوند بهترین خدمات به زائران ارائه شود به‌طوری‌که علاوه‌بر تعداد زیادی از زائران داخلی، زائران چند کشور نیز از بروجرد عبور می‌کنند و باید همه تلاش را برای خدمت‌رسانی به زائران انجام دهیم.

وی بیان کرد: ۱۴ استان کشور و چهار کشور خارجی برای رسیدن به مرز از استان لرستان عبور می‌کنند که برای پذیرایی و اسکان زائران برنامه‌ریزی شده و در نقاط مختلف موکب‌هایی در نظر گرفته شده است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close