اخبار بروجردلرستان

ساخت ۲۵ کیلومتر راه ارتباطی روستاهای الیگودرز به گروه ۴۱۱ ارتش واگذار شد

روزهای بروجرد– فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد گفت: احداث ۲۵ کیلومتر راه ارتباطی روستاهای شهرستان الیگودرز به گروه گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد با تجهیزات تخصصی و راه‌سازی واگذار شد.

امیر علیرضا نقی زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کار احداث راه دسترسی برای روستاهای صعب العبور چال فهره به دره چین از توابع شهرستان الیگودرز به گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش در بروجرد واگذار شد.

او اظهار کرد: ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی به همراه ۲۰ نفر از کارکنان گروه ۴۱۱ در احداث راه دسترسی برای روستاهای الیگودرز حضور دارند.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد بیان کرد: هم اکنون احداث راه دسترسی در مناطق صعب العبور روستایی الیگودرز توسط گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد در حال انجام است که امیدواریم با تلاش و کوشش پرسنل در کمتر از یک ماه دیگر کار احداث ۲۵ کیلومتر راه دسترسی برای روستاهای الیگودرز به اتمام برسد.

امیر نقی زاده افزود: ارتش همواره در کنار ملت ایران بوده و گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان بروجرد از همه توان و امکانات و تجهیزات خود برای کمک به مردم و رفع محرومیت زدایی در استان لرستان بهره خواهد برد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close