اخبار بروجرد

عباس گودرزی: استخدام نیروهای غیربومی در بروجرد خاتمه یابد

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام نیروهای غیربومی در بروجرد خاتمه یابد.
به گزارش یافته، “عباس گودرزی” نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در پیامی که در کانال خبری‌اش منتشرشده، گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود که برخی مدیران، با وجود حضور جوانان تحصیل‌کرده بیکار در شهرستان بروجرد، از افراد غیربومی استفاده می‌کنند.
وی افزود: در حال حاضر جوانان تحصیل‌کرده زیادی در بروجرد وجود دارد که بیکار هستند و با توجه به میزان بیکاری جوانان در بروجرد نیاز است که در صورت جذب نیرو، این نیروها استخدام شوند.
گودرزی ادامه داد: در سنوات قبل آماری به ما رسیده که برخی مدیران عروس‌ها، دامادها و پسرانشان را در بروجرد جذب کردند و بعد از مدتی انتقالی گرفته و رفته‌اند و با این کار، فرصت‌های شغلی در اختیار غیربومی‌ها قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: بومی گزینی یکی از مطالبات مردم شهرستان بروجرد است و در صورتی که یک سازمان نیاز به نیرو داشته باشد می‌تواند جوانان تحصیل‌کرده همین شهر را استخدام نماید و با این کار آمار بیکاری کاهش می‌یابد و ما زمانی فرصت‌های شغلی را در اختیار دیگران قرار می‌دهیم که در آن تخصص لازم در افراد بومی وجود نداشته باشد و یا فرد بومی بیکار نداشته باشیم.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان افزود: هر مدیری که غیربومی‌ها را از طریق غیرقانونی و پارتی بازی جذب کرده باشد، باید هزینه این موضوع را پرداخت کند و ما هم نام مدیر خاطی را به مردم معرفی می‌کنم و هم از وزیر دستگاه متبوعه توضیح خواهیم خواست.
وی اظهار داشت: از استاندار تقاضا داریم با قاطعیت اعلام کنند که باید جذب غیربومی‌ها در بروجرد تعطیل شود.
گودرزی تأکید کرد: اگر در برخی شهرستان‌ها و در حوزه اشتغال باری از دوش مردم بر نمی‌داریم، بار روانی بر روی دوششان آن‌ها قرار ندهیم و با این کار باعث تکدر خاطر آن‌ها نشویم.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close