اخبار بروجرد

۱۲۶هزار متر مربع از معابر و خیابان های بروجرد آسفالت شد

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت ۱۲۶هزار متر مربع از معابر و خیابان های این شهر آسفالت شد.

امیر جاویدپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای آسفالت انجام شده در نقاط مختلف شهر ۳۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال بوده است.

وی اظهار داشت: معابر و کوچه‌هایی وجود دارد که بیش از ۱۰ سال از روکش آسفالت آن می گذرد که آسفالت دوباره تمام این معابر و خیابان ها، علاوه بر مدت زمان ۲ساله اعتبار بسیاری نیاز دارد.

وی افزود: آسفالت محیط بر اساس اولویت در برخی خیابان های شهر مانند ورودی مسکن مهر، شهرک های مهرگان، پردیس، شهرک غرب، خیابان شهید رجایی، ۴۵ متری بسیج، بلوار ملایر، بلوار امام خمینی (ره) و بسیاری از کوچه ها با همکاری معاونت عمرانی و سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام شده است.

شهردار بروجرد با اشاره به نامطلوب بودن روکش آسفالت خیابان‎های مرکز شهر، اظهار داشت: تلاش می شود به منظور رفاه شهروندان و مسافرانی که وارد شهر می شوند کار بهسازی آسفالت همه خیابان‎های سطح شهر در برنامه زمانبندی انجام شود.

جاویدپور همچنین از اجرای طرح پر نور شدن فضاهای سبز بروجرد و نورپردازی در سطح شهر خبر داد و گفت: بسیاری از بلوارها و پارک های بروجرد فاقد نور لازم بوده که این مهم در تابستان امسال با توجه به استقبال شهروندان و مسافران از فضای سبز انجام شده است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close