اخبار بروجرد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان: باید بازسازی و نوسازی خطوط تولید نساجی بروجرد در اولویت اقدامات قرار گیرد

روزهای بروجرد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بر لزوم تداوم نوسازی خطوط تولید نساجی بروجرد تأکید کرد.

نساجی بروجرد

به گزارش فارس، محمدرضا صفی‌خانی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات کارخانه نساجی بروجرد بیان کرد: در دو یا سه سال گذشته اقدامات مناسبی برای حمایت از نساجی بروجرد صورت گرفته و با وجود تمامی موانع شاهد توسعه این واحد تولیدی و همچنین نوسازی بخشی از خطوط تولید آن با اقدامات سرمایه‌گذاران پروژه هستیم.

وی ادامه داد: برای حضور قدرتمند نساجی بروجرد در بازارهای رقابتی کشور و بین‌المللی باید شرایط برای احیا و بازسازی خطوط تولید آن مهیا شود تا بتوان شاهد رقابت‌پذیری این کارخانه بود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به اینکه باید بازسازی و نوسازی خطوط تولید نساجی در اولویت اقدامات قرار گیرد، افزود: برای تحقق این هدف باید طرح بازسازی و نوسازی توسط سرمایه‌گذاران پروژه تهیه و پس از پذیرش در بانک صنعت و معدن شرایط برای اعطای تسهیلات مورد نیاز به این واحد تولیدی مهیا شود.

صفی‌خانی گفت: برای اعطای تسهیلات توسط بانک صنعت و معدن به این واحد تولیدی یا باید قراردادهای صادراتی وجود داشته و یا محصولات این کارخانه شرایط را برای جلوگیری از واردات مهیا کند؛ در نتیجه می‌توان گفت نساجی شرایط مورد نیاز برای گرفتن تسهیلات را داراست.

وی عنوان کرد: اکنون بازسازی خطوط تولید این کارخانه در دستور کار قرار گرفته و مطمئناً با تداوم این وضعیت نساجی می‌تواند قدرتمندتر از گذشته در بازار حضور داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه اشاره‌ای به افزایش تولید این کارخانه داشت و افزود: خوشبختانه در دو سال اخیر شاهد روند افزایش تولید در نساجی بروجرد بوده‌ایم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال این وضعیت ادامه خواهد یافت.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close