اخبار بروجردویژه ها

انتقاد فرماندار بروجرد از مسئولان استانی: در تکمیل پل شهدای دانش آموز بروجرد همه پشت ما را خالی کرده اند

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد از توقف ساخت پروژه پل شهدای دانش‌آموز این شهر انتقاد کرد.

به گزارش مهر، رضا آریایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شورای اسلامی شهر بروجرد با انتقاد از تاخیر در ساخت پل شهدای دانش آموز این شهر، گفت: متاسفانه در تکمیل و ساخت برخی پروژه های عمرانی بروجرد مسئولان بیشتر حرف می زنند و کمتر عمل می کنند.

وی، افزود: در حال حاضر در تکمیل پل شهدای دانش آموز بروجرد همه پشت ما را خالی کرده اند.

فرماندار بروجرد، تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار جدید برای ادامه ساخت این پل انتخاب شده است که در روزهای آتی مشکلات موجود حل خواهد شد.

آریایی، ادامه داد: قرار بود پل شهدای دانش آموز بروجرد در ۲۲ بهمن ماه سال جاری افتتاح شود اما امروز شاهد متوقف شدن این پروژه در بروجرد هستیم.

وی، افزود: به احتمال زیاد عرشه پل تا پایان امسال ساخته شود که اگر تکمیل پل به سال آینده موکول شود به طور قطع اعتباری میلیاردی لازم دارد و ممکن است ادامه روند ساخت را سخت تر کند.

فرماندار بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام کارگروهی در بروجرد، اظهار داشت: اگر در شرایط فعلی امور به صورت گروهی انجام نشود نمی توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

آریایی، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر بروجرد سال اول کاری خود را با فراز و نشیب هایی پشت سر گذاشت و امسال تجربیات زیادی کسب کرده است.

وی، افزود: اعضای شورا امسال می دانند که به چه شیوه ای عمل کنند و این نشست ها نشان دهنده این است که قرار است اتفاقات خوبی در شهر بیفتد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close