اخبار بروجرد

تذکر شفاهی بروجردی به قوه قضاییه و پلیس فتا نسبت برخورد با نشر اکاذیب و شکستن حرمت و تعرض به آبروی افراد در فضای مجازی

روزهای بروجرد- علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: افسارگسیختگی امروز در فضای مجازی کشور متاسفانه قابل قبول نبوده و نشر اکاذیب و شکستن حرمت افراد و تعرض به حیثیت و آبروی آن ها تبدیل به یک رویه عادی و گسترده شده است. 

وی ادامه داد: در شرایطی که در جرائم مشهود در جامعه ارگان های مسئول ورود پیدا کرده و برخورد می کنند در این مسئله نیز قوه قضائیه، فتا به عنوان مسئول ناجا و شورای عالی فضای مجازی باید ورود جدی کنند.

این نماینده مردم درمجلس دهم در ادامه به فضای آشفته بازار اقتصادی اشاره کرد و گفت: آشفته بازار اقتصادی امروز جامعه شرایط سختی را به وجود آورده است، مجلس به عنوان نهاد تصمیم گیر که هم بودجه برای دولت تصویب کرده و هم برنامه های توسعه را مصوب می کند باید یک تیم اقتصادی مشترک با دولت تشکیل داده و در این خصوص کار کارشناسی دقیقی صورت گیرد بنابراین ذکر مطالب با دعوت از افراد و مرثیه خوانی کفایت نمی کند.

بروجردی در تذکری دیگری در خصوص بازار پتروشیمی کشور تصریح کرد: پتروشیمی محصولات خود را در بورس عرضه کرده و دلالان مطلع در کمترین زمان محصولات را خریداری می کنند یعنی تکرار ماجرای خرید ۱۰ هزار سکه و آن ها را با قیمت بالا به کارخانه ها می فروشند برهمین اساس کارخانه ها نیز یا توان مالی نداشته یا جنس را به قیمت بالا می فروشند، در نتیجه تورم افزایش و قدرت خرید مردم کاهش پیدا می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر نفت یادآور شد: رییس جمهوری باید یک تصمیم عاجل را در خصوص رفع این مشکل گرفته و جلوگیری از اخراج کارگران در پتروشیمی اتخاذ کند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close