اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: عظمت ایران امروز در صدر اخبار جهان است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: عظمت ایران امروز در صدر اخبار جهان است و شاهدیم که روز به روز دشمنان ضعیف تر و انقلاب اسلامی ایران با همه توان در مسیر پیشرفت و سربلندی حرکت می کند.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در مراسم تجلیل از گشت های رضویون که در حسینیه ثارالله سپاه بروجرد برگزار شد، افزود: امروز بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی در راستای ایجاد امنیت تلاش می کنند و ما قدردان این انسان های بزرگوار هستیم.

وی اضافه کرد: ایجاد امنیت، حفظ نظام و کشور از اهداف مشترک همه ما بوده و در این راستا با همه توان ایستاده ایم و بسیجیان نیز در این امر مشارکت می کنند.

فرماندار بروجرد با اشاره افزایش روز افزون قدرت انقلاب اسلامی ایران بیان کرو: صدر اخبار امروز در دنیا،  نشان می دهد عظمت ایران در حد بسیار بالایی است و روز به روز بر اقتدار نظام افزوده می شود و از سوی دیگر دشمنان ضعیف تر می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب بروجرد با اشاره به احساس امنیت افزود: وجود نیروهای مردمی در قالب گشت های رضویون از این جهت است که احساس امنیت را ایجاد می کند.

مهدی محمدی اضافه کرد: ضروری است که همه اقدامات انجام شده در راستای اجرای این طرح، در مسیر قانون باشد و اگر ذره ای فاصله با قانون داشته باشد نمی توان اقدامات لازم را انجام داد.

وی اظهار داشت: گشت های رضویون تنها در خصوص جرائم مشهود  صورت می گیرد که در راستای اجرای این برنامه باید بدون توهین و با هماهنگی کامل مافوق صورت گیرد.

فرمانده انتظامی بروجرد نیز در این جلسه با اشاره به تفکر بسیجی افزود: یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، تفکر بسیجی است که در بسیاری از کشورها این تفکر ایجاد شده که مرهون خون شهدا و دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ مهدی پورغلامحسین اضافه کرد: امنیت یکی از مهم ترین زیرساخت های کشور، امنیت است  و امروز امنیت پایدار در ایران سبب شده تا بسیاری از کشورهای ابرقدرت سر تعظیم در برابر این کشور خم کنند.

وی اظهار داشت: در راستای ایجاد امنیت در کشور نیروهای مسلح در سپاه، مرزبانی، نیروی انتظامی و ارتش حضور دارند و این امنیت امروز کشور مرهون خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند و اجازه ندادند دشمن به هدف خود برسد.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به گشت های محله محور افزود: بروجرد از لحاظ پیشگیری از جرائم در وضعیت خوبی قرار دارد و ما از بسیجیانی که در راستای ایجاد امنیت در محلات همکاری می کنند، حمایت می کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close