اخبار بروجرد

افزون بر۲ هزار فروشنده سیار در بروجرد ساماندهی می شوند

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: در راستای طرح ساماندهی دستفروشان افزون بر ۲ هزار فروشنده سیار در سطح شهر شناسنامه دار می شوند.

به گزارش ایرنا امیر جاوید پور در جلسه ساماندهی دستفروشان که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: براساس قرارداد منعقد شده در برخی از خیابانهای شهر بروجرد دستفروشی ممنوع خواهد شد و این قشر تنها در محل های تعیین شده فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت دائمی به اجرا در خواهد آمد، اظهارداشت: در راستای اجرای این طرح نقطه ای از شهر بروجرد ازسوی شهرداری و با هماهنگی نماینده فروشندگان سیار درنظرگرفته شده وخدمات لازم در این محل ها به آنها ارائه می شود.

شهردار بروجرد افزود: دریک سال اخیر معضل سد معبردربروجرد تشدید شده و تردد برای شهروندان را درپیاده روهای خیابان ها با مشکل مواجه کرده است.

جاوید پور اضافه کرد: وجود دستفروشان باید در محدوده تعیین شده فعالیت نموده و از تجاوز به خیابان و یا سد معبر برای شهروندان پرهیز کنند.

وی ادامه داد: همه دستفروشان و افرادی که در کنارخیابان اقدام به دستفروشی می کنند موظف به رعایت بهداشت، جمع آوری زباله های ناشی از فروش کالا وقوانین محل استقرار هستند.

شهردار بروجرد گفت: انتظار می رود با همکاری بین شهرداری و نماینده دستفروشان بتوان با انتقال این قشر به بازارچه های تعیین شده بخشی مشکلات این صنف را برطرف نمود.

جاوید پور هدف از این اقدامات را حمایت و ساماندهی دستفروشان عنوان کرد و افزود: شرایط اقتصادی و بیکاری موجب افزایش دستفروشان شده و امید است با ساماندهی آنها بتوان مشکلات این قشر را کاهش داد.

به گزارش ایرنا حدود ۱۲ هزارواحد صنفی درشهرستان بروجرد وجود دارد که برخی ازاین واحدها اجناس خود را در مقابل مغازه توسط فروشندگان سیار به شهروندان عرضه کرده و معضل سد معبر را تشدید می کنند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close