اخبار بروجرد

افزون بر ۵۳ هزار دانش آموز بروجردی سال تحصیلی را آغاز می‌کنند

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۵۳ هزار و ۱۶۳ دانش آموز بروجردی در سطح شهر و روستاهای شهرستان سال تحصیلی جدید را در ۴۵۹ واحد آموزشی آغاز می کنند.

شهاب روزبهانی درگفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه احداث ۱۰ واحد آموزشی برای مقاطع مختلف تحصیلی درشهرک های مسکونی تازه ساخت بروجرد ضروری است، اظهارداشت: با توجه به کمبود فضای آموزشی، افزایش جمعیت دانش آموزی و نیز توسعه شهر بروجرد و ایجاد شهرک اندیشه، نیاوران، پردیس، ایثار و جانبازان تعداد مدارس موجود پاسخگوی نیاز دانش آموزان نیست.

وی افزود: این تعداد مدارس در قالب ۲ هزار و ۲۱۲ کلاس درس پذیرای دانش آموزان دراول مهرماه بوده و کار رنگ آمیزی تعمیر و مرمت آنها و رفع کمبودها انجام شده است.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: با حمایت های خیر مدرسه ساز بروجردی عملیات بازسازی و مرمت یک واحد آموزشی قدیمی در سطح شهرستان برای تبدیل شدن به مدرسه شبانه روزی دخترانه آغاز شده و با صدور کد و ردیف بوجه از سوی وزارت خانه این مدرسه در مهر امسال فعالیت خود را آغاز و دختران روستایی بدور از دغدغه به ادامه تحصیل مشغول می شوند.

روزبهانی اضافه کرد: در مهرماه امسال سه هزار و ۳۰۰ معلم و کادر آموزشی عهده دار آموزش و تربیت این تعداد دانش آموز شهرستان بروجرد خواهند بود.

وی ادامه داد: زنگ مهر امسال درمدرسه دخترانه متوسطه اول امام زمان (عج) به صدا درخواهد آمد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close