اخبار بروجرد

اعتراض تعدادی از مردم به عملکرد شورای شهر/ فرماندار: شورا ۴۵ روز است که تعطیل است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: مردم بروجرد نسبت به عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری بروجرد معترض هستند.

به گزارش ایسنا، رضا آریایی در جمع خبرنگاران با اشاره به تخته شدن در شورای اسلامی شهر بروجرد توسط مردم، اظهار کرد: ۴۵ روز است شورای اسلامی شهر بروجرد هیچ عملکردی نداشته است و وقت تلف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهر بروجرد نسبت به عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری معترض هستند و خواسته اند اینگونه اعتراض خود را نشان دهند.

فرماندار ویژه بروجرد تصریح کرد: البته این کار غیرقانونی بوده و افراد متخلف شناسایی و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

شورا و شهرداری اختلافات و مناقشات سیاسی را کنار بگذارند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: شورا و شهرداری اختلافات و مناقشات سیاسی را کنار بگذارند.

به گزارش ایسناعباس گودرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر مناقشات شورای شهر منتهی به انحلال یا عزل یک عضو شود باید آن را در شورای حل اختلاف استان مطرح کرد.

وی با بیان اینکه در مسائل شهرداری و شورای شهر دخالت نمی‎کنم، افزود: مسائل و موضوعات داخل شورا باید بین خود آنان حل شود و البته اگر نظر بخواهند کمک خواهم کرد.

گودرزی تصریح کرد: البته اگر اختلافات به جایی برسد که فرمانده شهرستان آن را به استان و شورای حل اختلاف ارجاع دهد به عنوان عضو این شورا حسب وظیفه قطعا ورود پیدا خواهم کرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بر زمین مانده زیادی در شهر داریم و البته شورای شهر خط مقدم است که باید اختلافات خود را با شهرداری کنار بگذارند و در حل آنها بکوشند.

وی بیان کرد: تا زمانی که شهردار فعلی به کار خود ادامه می‎دهد شورا باید با وی تعامل داشته باشد و اگر اعتراضی دارند از مجرای قانون می‎توانند عمل کرده و با استیضاح و سوال پیگیری کنند.

گودرزی با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری باید اختلافات و مناقشات سیاسی را کنار بگذارند، اضافه کرد: عزل، نصب و نظارت بر کار شهرداری بر عهده شورای شهر است و این اصل دموکراسی است.

مقالات مشابه

1 thought on “اعتراض تعدادی از مردم به عملکرد شورای شهر/ فرماندار: شورا ۴۵ روز است که تعطیل است”

  1. به نظرم آقای فرماندار به جای برخورد با این افراد،، اوضاع را سامان بدهد،،، مردم چه تقصیری دارند که درگیر دعوای شهردار و شورای شهر بشوند اگر شهردار نمی تواند جوابگو باشد یک مدیر توانا انتخاب کنند،

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close