لرستان

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد به خیبر واگذار می‌شود

روزهای بروجرد– معاون استاندار لرستان گفت: مدیریت استان توجه جدی به این دارد که با توجه به افتخاراتی که خیبر در استان داشته ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در اختیار این تیم خیبر قرار گیرد.

احمدرضا دالوند معاون امور عمرانی استانداری لرستان عصر امروز در مراسم «وفاق و‌ همبستگی برای سربلندی خیبر لرتباران» بیان کرد: شور و نشاط و هیجان امروز در جامعه ضروری است و ورزش در این حوزه بسیار تاثیر گذار است.

او با بیان اینکه لرستان از دیرباز در حوزه زیرساختی عقب ماندگی‌های عجیب و غریب داشت، افزود: در دولت مردمی سیزدهم اتفاقات خوبی در حوزه زیرساختی استان رقم خورده است. در سفر روز گذشته معاون رئیس جمهور به استان هم ایشان اشاره کردند که لرستان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در حوزه زیرساخت ورزش نسبت  به سایر استان‌ها عقب بودیم اما امروز اتفاقات خوبی رقم خورده و امیدواریم این روند ادامه یابد تا به جایگاه خوبی که لایق مردم خوب و خون‌گرم لرستان است برسیم.

او خاطرنشان کرد: امروز و در بازه یک سال و نیم گذشته در حوزه آموزش و پرورش حدود ۴۰ چمن مصنوعی احداث کردیم که این فقط مربوط به حوزه آموزش و پرورش است و در مجموع حدود ۶۷ چمن مصنوعی ایجاد شده است.

دالوند ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و ورزشگاه بروجرد را پروژه‌های مهم ورزشی لرستان برشمرد و عنوان کرد: در یک سال و نیم گذشته با تاکید و پیگیری استاندار ورزشگاه خرم‌‌آباد تکمیل شده و با ۹۷ درصد پیشرفت آماده بهره برداری است که پس از رفع برخی موارد آماده استفاده خواهد بود. ورزشگاه بروجرد را هم پیگیری می‌کنیم که به سرانجام برسانیم.

او با بیان اینکه خرم‌آباد یکی از ۷ مراکز استانی است که به ریل متصل نیست، افزود: با پیگیری صورت گرفته و توجه دولت تکمیل راه‌آهن در حال انجام بوده و ‌۱۸ کارگاه در این پروژه فعال است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close