اخبار بروجرد

عباس گودرزی: راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تسویه حساب های شخصی افراد نیست

روزهای بروجرد- عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: به مصلحت نظام نیست که افرادی بخواهند تسویه حساب های شخصی خود را به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ارجاع دهند؛ چرا که راهپیمایی ۲۲ بهمن روز شکوه و عظمت ملت ایران برای دفاع از آرمان های انقلاب و مایوس کردن دشمنان قسم خورده ایران در راس آن ها آمریکا است.

عباس گودرزی در گفت و گو با  خانه ملت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش در رابطه با لزوم ایجاد وحدت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بین سیاسیون کشور گفت: مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشکوه خود و همچنین اتحاد و انسجام همه جریانات سیاسی بر تدوام راه انقلاب، امام و شهدا و در واقع مقابله با دشمنان قسم خورده این نظام در راس آنها آمریکا پا فشاری می کنند.

وی  به فرمایشات رهبری در رابطه با حضور کم رنگ ملت ها در جشن انقلاب  کشورشان اشاره و اظهار کرد: همان گونه که رهبری فرمودند در کشورهای مختلف جشن سالگرد انقلاب کشورشان رژه ای از نیروهای نظامی  در برابر تعدادی از افراد برگزار می شود و در حقیقت در هیچ نقطه ای از دنیا سابقه ندارد که در جشن نظام سیاسی کشورشان، ملت ها به صحنه بیایند؛اما در ایران ملت به صحنه می آیند.

 به مصلحت نظام نیست که افرادی بخواهند تسویه حساب های شخصی خود را به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ارجاع دهند

عضو فراکسیون ولایی مجلس افزود: ۲۲ بهمن یک روز ملی برای ما به شمار می رود و همه آحاد ملت با حضورشان در راهپیمایی این روز شگفتی ساز می شوند و در واقع پیام این حضور هم تداوم راه انقلاب است.

گودرزی تصریح کرد: به مصلحت نظام نیست که افرادی بخواهند تسویه حساب های شخصی خود را به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ارجاع دهند؛ چرا که راهپیمایی ۲۲ بهمن روز شکوه و عظمت ملت ایران برای دفاع از آرمان های انقلاب و مایوس کردن دشمنان قسم خورده ایران در راس آن ها آمریکا است.

ملت با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در واقع تمام توطئه های دشمنان را نقشه برآب می کنند.

نماینده مردم بروجرد به سخنان دولتمردان آمریکایی مبنی بر اینکه ملت ایران چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید،اشاره و تاکید کرد: امروز برخلاف صحبت های مقامات آمریکا شاهد این هستیم که ملت در حال برپایی جشن چهلمین سالگرد انقلاب هستند و در واقع تمام توطئه های دشمنان را نقشه برآب می کنند.

وی به شرایط فعلی کشور اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر کشور با شرایط حساسی مواجه است؛ چرا که دشمنان ایران با ایجاد فضاسازی های کاذب به دنبال القا کردن این هستند که نظام ایران به بن بست رسیده است؛ در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد اما نکته مهم این است که هیچ گونه بن بستی در کشور وجود ندارد.

عظمت کار ملت ایران این است که همواره حساسیت ها را تشخیص داده اند

عضو کمیسیون اجتماعی ادامه داد: در شرایط فعلی نظام سلطه برنامه ریزی خود را روی تردید و انصراف مردم از تداوم راه انقلاب برنامه ریزی کرده است اما بدون شک ملت با حضور گسترده خود باز هم امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: عظمت کار ملت ایران این است که همواره حساسیت ها را تشخیص دادند و آنجایی که نیاز بود به صحنه بیایند به موقع تصمیم گرفتند؛راهپیمایی امسال هم نسبت به سالهای گذشته با اهمیت خاصی برخوردار است و قطعا ملت ایران با حضور گسترده خود به جهانیان نشان خواهند داد که همچنان پای آرمانهای امام و انقلاب ایساده اند.

مسئولان مکلف هستند که امید مردم را مضاعف کنند

گودرزی اظهار کرد: مسئولان مکلف هستند که امید مردم را مضاعف کنند و با تلاش خود و اتکا به ظرفیت های داخلی راه پیشرفت کشور و ملت را فراهم کنند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: دشمنان کشورمان در این چهل سال اخیر به انواع گوناگون به دنبال سرنگونی نظام بودند اما غافل از اینکه خداوند در اندیشه ملت است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close