اخبار بروجرد

نظارت بر کم فروشی کالا در بازار بروجرد تشدید شود

روزهای بروجرد- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد گفت: نظارت و بازرسی های در حوزه تنظیم قیمت کالا و خدمات در بازار در راستای جلوگیری از کم فروشی، گرانفروشی و احتکار کالا در بروجرد تشدید شود.

به گزارش ایرنا حسن بلوریان درنشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل فرمانداری بروجرد افزود: در وضعیت حساس اقتصادی کشور باید مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشدید شود.

وی اظهارداشت: دشمنان با تحریم ها قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را دارند که باید برای خنثی کردن این توطئه و همچنین جلب اعتماد عمومی تلاش مضاعفی صورت گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد بیان کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی کسانی که اقدام به احتکار، گرانفروشی و کم فروشی کالاها می کنند باید شناسایی و معرفی شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به اینکه قاچاق کالا بر پیکره تولید ضربه زده و باعث تعطیلی واحدهای تولیدی می شود، اضافه کرد: در یک ماه گذشته صاحبان ۴۰ انبار در بروجرد با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت اجناس خود را برای توزیع در بازار معرفی کرده اند.

علی شاهرودی اظهار داشت: همچنین در این مدت ۲۹ مورد پرونده قاچاق کالا تشکیل شده که ارزش ریالی آن ۷۷ میلیارد و ۶۳۶ هزار ریال بوده است.

وی اضافه کرد: برای کنترل بازار و همچنین شناسایی انبارهای احتکاری گشت های مشترکی با نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام می شود.

رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: امسال ۴۰ پرونده در خصوص احتکار و گرانفروشی در تعزیرات حکومتی بروجرد تشکیل شده که برای ۳۹ پرونده رای صادر و یک پرونده نیز در دست بررسی است.

کیومرث حسن پور افزود: از ابتدای امسال هشت میلیارد ریال کالاهای قاچاق در بروجرد کشف شده است.

دادستان بروجرد با تاکید براینکه عرضه داروی قاچاق در عطاری ها جرم است، بیان کرد: جرایم اقتصادی از مهمترین موضوعات کشور است که شعبه ای در دادگاه انقلاب در شرایط خاص تشکیل و به صورت ویژه به این نوع جرائم رسیدگی می کند.

مهدی محمدی اظهار داشت: با دستور رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضایه جرایم اقتصادی دردادگاه انقلاب به صورت ویژه بررسی می شوند.

وی اضافه کرد: برای جلب اعتماد مردم باید برخوردها با جرائم اقتصادی قاطع و جدی باشد و همه کسانی که اقدام به احتکار، گرانفروشی و کم فروشی می کنند در کمترین زمان پرونده آنان رسیدگی قضایی شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close