آسیب های اجتماعی

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبرداد: افزایش مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان

روزهای بروجرد- نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای از افزایش مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان خبر داد و گفت: مبحث وضعیت ناهنجاری‌ها اعم از مصرف مواد مخدر در مدارس و دانشگاه‌ها در دستور کار کمیسیون قرار داشت و قرار شد راهکارهایی برای کاهش این معضل اندیشیده شود.

قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با شفقنا در تشریح جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز در کمیسیون مبحث وضعیت ناهنجاری‌ها اعم از مصرف مواد مخدر در مدارس و دانشگاه‌ها در دستور کار قرار داشت.

او ادامه داد: مسئولان وزارت کشور، نیروی انتظامی، معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداتشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله میهمانان جلسه امروز کمیسیون بودند و توضیحاتی درباره موضوعات مطرح شده ارائه دادند و اعضای کمیسیون جهت معرفی به صحن علنی مجلس برای ایفای نقش ناظر در شورای عالی آموزش و پرورش و شورای سنجش و پذیرش انتخاب شدند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از شیوع مصرف مواد مخدر در میان دانشجویان و دانش آموزان خاطرنشان کرد: متأسفانه طبق گزارش‌های ارائه شده روند شیوع مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان رو به رشد است و قرار شد راهکارهایی برای کاهش این معضل اندیشیده شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close