اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: مطالبه گري بايد با شيوه درست انجام شود

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شيوه مطالبه گري مردم از مسئولان بايد با فرهنگ سازي و آگاهي بخشي اصلاح شود.

به گزارش ايرنا رضا آريايي در شوراي فرهنگ عمومي شهرستان که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، افزود: برخي از مردم که مطالبات خود را در سفر مسئولان و مديران ارشد کشوري و استاني به شهرستان به شيوه هاي نادرست بيان مي کنند که در شان مردم فرهيخته بروجرد نيست.

وي اظهار داشت: شوراي فرهنگ عمومي بايد آسيب ها و معضلات اجتماعي را بررسي و براي رفع آنها برنامه ريزي کند.
معاون استاندار لرستان با اشاره به نزديک شدن ماه محرم بيان کرد: عزاداري هاي اين ايام درحالي برگزار مي شود که برخي از مداحان وقايع رخ داده در تاسوعا و عاشورا را غير واقعي بيان مي کنند که باعث تغيير نگرش جوانان و نوجوانان شده است.

آريايي اضافه کرد: شوراي فرهنگي عمومي بايد در جلسات متعدد و با کار کارشناسي آسيب هاي محرم را کاهش دهد و براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت راهکار لازم را ارائه دهد.

وي ادامه داد: شوراي فرهنگ عمومي بايد برنامه ريزي مناسبي براي ترويج فرهنگ قيام امام حسين(ع) ارائه و زمينه اجرايي شدن آن را با همکاري هيات عزاداري فراهم کند..

مقالات مشابه

2 thoughts on “فرماندار بروجرد: مطالبه گري بايد با شيوه درست انجام شود”

  1. جناب فرماندار، کارگران شهرداری ۹ماه حقوق معوقه دارند شما به عنوان فرماندار شهرستان بفرمایید چگونه مطالبه کنند…. تورا به خدا بگویید،،،،، منتظریم

  2. اینکه کارگران شهرداری بروجرد اسیر ناکارآمدی شورای شهر و شهرداری شده‌اند روشن است اینکه هیچ کس به دنبال رفع این وضعیت نیست بسیار عجیب است به نظرم آقای فرماندار باید ورود کند و با همکاری شورای شهر و انجام تغییرات در مدیریت شهرداری و تدابیر لازم، مشکلات را حل کند حتماً باید اعتراض کارگران شهرداری به خیابان بکشد تا کاری کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close