اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: مدیران به مردم وعده‎های عملی بدهند/ اعضای شورای شهر اختلاف سلایق را بین خودشان حل و فصل کنند

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: مدیران وعده‎هایی به مردم بدهند که قابلیت اجرا و عملیاتی شدن دارند.

به گزارش فارس، رضا آریایی در جلسه ستاد آسیب‎های اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: مدیران زمانی که در جمع مردم حضور می‎یابند، وعده‎هایی بدهند که عملیاتی و اجرایی می‎شوند.

وی عنوان کرد: معلوم نیست برخی مدیران به پشتوانه کدام ردیف اعتباری وعده می‎دهند، در حالی که این موجب سلب اعتماد مردم می‎شوند،‌ بنابراین مسؤولان باید با صداقت در بین مردم صحبت کنند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه همه نقاط شهری و روستایی می‎توانند آسیب‌زا باشند، خاطرنشان کرد: در مناطقی که زیرساخت‎ها در آن‎ها مهیا نبوده و بیکاری و فقر اقتصادی بیشتر خود را نشان می‎دهد، آسیب‎های اجتماعی بیشتر است.

آریایی تاکید کرد: برخی از خدماتی که دستگاه‎های اجرایی در محلات هدف حاشیه‎ای انجام می‎دهند جزو وظایف اصلی آن‎ها است، به طور مثال ساخت آسفالت یا جدول‎گذاری از وظایف ذاتی شهرداری در هر محله و منطقه‎ای است.

وی تصریح کرد: البته طی سال‎های اخیر شاهد رشد افقی شهرها هستیم و در حالی این هزینه‎های کار را چند برابری کرده است که بضاعت و توان مالی دستگاه‎های اجرایی در حدی نیست که بلافاصله پس از شکل‎گیری محله‎ای همه زیرساخت‎ها در آن مهیا شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: به عبارت بهتر در حالی بضاعت مالی دستگاه‎های اجرایی کاهش یافته است که با ایجاد زیرساخت‎ها کار به پایان نمی‌رسد، بلکه مرمت و نگهداری آن‎ها نیز هزینه‎های زیادی را می‎طلبد.

آریایی در ادامه به مدیران ادارات تاکید کرد که خدمات‎رسانی در محلات هدف حاشیه‎ای بروجرد را با جدیت بیشتری دنبال کرده و در راستای رفع نواقص و انجام مطالبات ساکنان این محلات اهتمام بیشتری ورزند.

وی بر ضرورت تقویت خدمات دستگاه‎های اجرایی به ساکنان محلات هدف حاشیه‎ای بروجرد تاکید و بیان کرد: مدیران با بازدید میدانی از این مناطق و رصد و شناسایی نواقص آن‎ها نسبت به رفع مشکلات این محلات اقدام کنند.

فرماندار بروجرد همچنین از مدیران خواست هنگام حضور در جمع مردم وعده‎های قابل اجرا بدهند و از دادن وعده‎هایی که اعتبار مورد نیاز و امکان اجرا ندارند، پرهیز کنند.

آریایی سپس خطاب به اعضای شورای شهر بروجرد گفت: مردم به شورایی‎ها اعتماد کرده و به آن‎ها رأی داده‎اند که در جهت حل مشکلاتشان اقدام کنند، بنابراین اعضای شورا باید مشکلاتشان را در بین خودشان حل کرده و از سرایت آن‎ها به بیرون خودداری کنند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر منتخب مردم هستند، اما مشکلات و اختلاف‎های بین آنان مردم را به ادامه کار شورا ناامید کرده است، بنابراین این افراد باید اختلاف سلایق را بین خودشان حل و فصل کرده و انتخابات‎ها را زیر سوال نبرند.

مقالات مشابه

2 thoughts on “فرماندار بروجرد: مدیران به مردم وعده‎های عملی بدهند/ اعضای شورای شهر اختلاف سلایق را بین خودشان حل و فصل کنند”

  1. انصافاً این شورا بدتر از قبلی هاست آخر جوان محترمی که هیچ سابقه ندارد چرا برای شهردار شدن انتخاب می شود؟؟ بابا شهرداری بروجرد بچه های قوی تری دارد… خدا خیر و آگاهی دهد به کسانی که مسبب بودند

  2. این شورا نتوانست یک شهردار با تجربه و آگاه انتخاب کند معلوم است با درگیری به جایی نمی رسند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close