اخبار بروجرد

وسایل بازی کودکان در پارک‌های بروجرد غیراستاندارد هستند

روزهای بروجرد- رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: وسایل بازی کودکان در پارک‌های بروجرد استاندارد نیستند که امیدواریم با همکاری شهرداری استاندارد سازی شوند.

نازنین دایی در نشست سه‌شنبه‌های خبری بروجرد که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری بروجرد وسائل بازی پارک‌ها استاندارد سازی شوند.

او با اشاره به اینکه ۶۴ درصد مکان‌های بازی کودکان در محیط های سرپوشیده استاندارد شده‌اند، افزود: در ۶ ماهه امسال تعداد ۷۹ مورد استاندارد مکان های بازی کودکان در محیط های سرپوشیده پروانه استاندارد دریافت کردند.

رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: هم چنین در ۶ ماهه اول امسال ۱۴ مورد صدور پروانه استاندارد برای صنایع تولیدی شهرستان بروجرد صادر شده است.

دایی افزود: در ۶ ماهه امسال یک هزار و ۳۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و ۵۳۴ مورد بازرسی از واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد توسط کارشناسان اداره استاندارد انجام شده است.

او با اشاره به اجباری بودن استاندارد برای آسانسورها اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال ۱۵۹ مورد استاندارد آسانسور تایید شده است.

رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: طرح بررسی استاندارد پیش بسته بندی در مراکز تولیدی به صورت مستمر در حال انجام است و محصولات غذایی و دیگر محصولات قبل از عرضه به بازار از نظر وزن و کیفیت بررسی می شوند.

دایی افزود: طرح سفیر استاندارد نیز با شروع سال تحصیلی در حال اجرا است که کارشناسان با مراجعه به مدارس دانش آموزان را با استاندارد آشنا می‌کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: استاندارد تله سیژ تپه چغا در حال بررسی است، ولی زیب لاین تپه جغا فعلا مجوز فعالیت ندارد.

 

 

منبع: فارس

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close