ورزش

جنجال در وزنه‌برداری اصفهان/ دختران قهرمانی کشور را تحریم کردند

روزهای بروجرد- پنج وزنه‌بردار زن اصفهان در اعتراض به مربیانی که هیات برای همراهی تیم در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کرده است، از حضور در رقابتها کناره‌گیری کردند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور زنان از روز یکشنبه در اهواز آغاز می شود. قرار بود تیم وزنه‌برداری زنان اصفهان با ۱۰ وزنه‌بردار شرکت کند که پنج نفر از آنها در اعتراض به مربیانی که همراه تیم اعزام  شده اند، کناره‌گیری کردند و در قهرمانی کشور وزنه نمی زنند.

زهرا زارعی نماینده وزنه‌برداران اصفهان که به مسابقات قهرمانی کشور نرفتند، در گفت و گو با ایسنا درباره علت اینکه به مسابقات قهرمانی کشور نرفتند، بیان کرد: هیات وزنه برداری اصفهان مربیان کاربلد و با تجربه را به مسابقات  اعزام نکرد و نفراتی را جایگزین کرد که از تیم خودشان بودند و ما مربیان حرفه‌ای‌تری نسبت به آنها داشتیم اما نمی دانم با چه نیتی مربیان خوب و کاربلد را اعزام نکردند.

او ادامه داد: نکته دیگر این است که هیات اسم من را در ابتدا برای قهرمانی کشور رد نکرده بود و بعد از اینکه پیگیر شدم، رکورد من را پایین رد کردند تا در گروه B قرار بگیرم. رکورد ورودی من را برای دسته ۷۱ کیلوگرم، ۱۰۵ کیلوگرم رد کردند در صورتی رکورد واقعی من ۲۰۵ کیلوگرم است. من و چهار نفر دیگر از اعضای تصمیم گرفتیم به قهرمانی کشور نرویم هر چند که واقعا اصلا اتفاق خوبی نیست.

 زارعی در پاسخ به این پرسش که هیات به چه دلیل مربیان دیگری را جایگزین کرده و اسم او را از قهرمانی کشور خط زده بود؟ مدعی شد: بخاطر مجمع انتخاباتی هیات است و احتمالا کسانی را به عنوان مربی انتخاب کردند که مطمئن هستند به گزینه خودشان رای می دهد. بخاطر انتخابات دارند آینده ورزشکاران را خراب می کنند. حتی یکی از همان مربیان کاربلد را به عنوان داور برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور معرفی کرده بودند اما چون دیدند ممکن است مجبور شوند بعدا او را به عنوان داور وارد مجمع کنند و احتمال دارد به گزینه آنها رای ندهد، اسم او را از داوری هم خط زدند. 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close