اخبار ایران

امام‌جمعه بابل: خاک بر سر نماینده‌ای که امضای سوال از رییس‌جمهور را پس می‌گیرد / چقدر این‌ها کثیف و رذل هستند

روزهای بروجرد- حجت‌الاسلام روحانی، امام‌جمعه بابل گفت: رئیس مجلس بداند که بخشی از بی تدبیری‌ها به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد. برخی نمایندگان، روز نامه‌ای را امضا می‌کنند و شب امضاها را پس می‌گیرند. لعنت خدا بر نماینده‌ای که از امضا و موقعیت خود در حال کاسب‌کاری است. در مجلس چه خبر است چرا مدیریت نمی‌شود؟ برخلاف برخی جوسازی‌ها، راهکار وضعیت فعلی ما مذاکره با آمریکا نیست. مذاکره با آمریکا جای بررسی ندارد. آمریکایی‌ها امضایی را که در برجام انجام داده‌اند زیرش زدند.

اهم صحبت های امام جمعه بابل به شرح زیر است :

  • دشمن با برنامه‌ریزی علیه ما صف‌آرایی کرده است. در این فضا مسؤولان یا خوابند و یا خود را به خواب زده‌اند، کسی اگر بخوابد معنی آن نیست که دشمنان هم خواب هستند، بلکه دشمنان امروز هوشیار و بیدارند.
    وزارت خزانه‌داری آمریکا کارمندان خود را به سه برابر رسانده و جنگ تمام‌عیار اقتصادی را علیه ما راه‌اندازی کرد. کوچک‌ترین تراکنش مالی ایران را زیر نظر دارند با کمال تاسف سه مساله مهم برنامه‌ریزی آشفتگی اقتصاد کشور، افسارگسیختگی قیمت‌ها و سکه و ارز امروز نگران‌کننده است.
  • دشمن با کمال تاسف تا حدودی موفق شد و متاسفانه اقتصاد کشور را مورد التهاب قرار داد. دشمن در صدد است اعتماد مردم نسبت به نظام را دچار خدشه کند و کارآمدی آن را زیر سوال ببرد و مردم را ناامید کند. دشمن بسیار عجله دارد و بنا بود این شورش‌ها را در سال ۱۳۹۸ انجام بدهند اما عجله دارند تا این روزها در کف خیابان‌ها انجام دهند.
    درصدد هستند ایجاد آشوب را کلید بزنند و مردم اعم از حزب‌اللهی و هم ضد انقلاب را به خیابان بکشانند. سوال مردم جامعه این است که مسؤول این امور کیست؟ بدتر از آشوب‌ها، مبهم گذاشتن فضای کشور و مسؤولیت‌پذیری این مشکلات امروز ما است. برخی با مبهم گذاشتن فضا، سعی دارند انگشت‌های اتهام در جامعه ناجوانمردانه به صورت عمدی و یا غیرعمدی انگشت اتهام را متوجه رهبری کنند.
  • مگر رئیس دولت وعده شفافیت و مردم‌گرایی را سر نداد چرا امروز در مقابل مردم سخن نمی‌گوید؟ بر اساس اطلاعات به دست آمده، آقای رئیس‌جمهور قصد سخن گفتن با مردم داشت و یکی از مشاورانش جلوی او را گرفت.
  • مجلس شورای اسلامی دو بار است که می‌خواهند از رئیس‌جمهور سوال کنند اما در بار اول برخی از نمایندگان در دقایق آخر سوال خود را پس گرفتند. رئیس مجلس بداند که بخشی از بی تدبیری‌ها به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد. برخی نمایندگان، روز نامه‌ای را امضا می‌کنند و شب امضاها را پس می‌گیرند. لعنت خدا بر نماینده‌ای که از امضا و موقعیت خود در حال کاسب‌کاری است.
    در مجلس چه خبر است چرا مدیریت نمی‌شود؟ نامه سوال از رئیس جمهور با امضای ۹۰ نفر برای بار دوم مطرح شد. سوال مردم این است چرا دو نماینده این شهرستان و اکثر نمایندگان استان زیر نامه سوال از رئیس جمهور را امضا نکردند؟ خدای ناکرده نکند این مساله ناشی از راحت‌طلبی و نداشتن مشکلات اقتصادی و… در اطرافیان آقای نماینده باشد.
  • دستگاه قضایی تا کی می‌خواهد با این وضعیت مماشات کند و محاکمه‌ها کش‌دار و پرونده‌ها طولانی شود.
    قدرت نظام اسلامی با قدرت شمشیر بر سر خائنان و مفدسان اقتصادی فرود بیاید تا کسی جرات این کار را نکند. شهرام جزایری دو بار از کشور فرار می‌کند هر چند این بار با تلاش ماموران امنیتی برگشت، چرا با این مفسدان اقتصادی به طور قاطع برخورد نمی‌شود.
  • برخلاف برخی جوسازی‌ها، راهکار وضعیت فعلی ما مذاکره با آمریکا نیست. مذاکره با آمریکا جای بررسی ندارد. آمریکایی‌ها امضایی را که در برجام انجام داده‌اند زیرش را زدند.
  • یک شایعه‌ای مبنی بر کمبود بنزین موجب هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و خالی شدن جایگاه‌های سوخت شد و هرکسی با هر وسیله‌ای که در دست داشت در حال جمع کردن بنزین و ذخیره آن بود. این یک مشکل اجتماعی است و باید مورد بررسی و حل قرار گیرد، بنزین به قدر کافی در کشور وجود دارد و قیمت آن هم بالا نرفته است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close